Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i kveld/ helga???

Anbefalte innlegg

Jeg og barna er hjemme alene som vanlig å jeg begynner å gå tom for ideer. pga amming kan jeg ikke spise grønnsaker,løk ol. snuppa får kjempe vondt i magen. hva skal dere kose dere med bortsett fra godis :):) jeg har fått virusinfeksjon så orker ikke lage noe innviklet,men tar gjerne imot ideer.

ha en super helg:)

Fortsetter under...

Noe vi av og til spiser dersom vi har det skikkelig travelt og/eller tom for energi og ikke vil bruke tid på å lage mat (og som er noenlunde sunt) er grillet kylling med pommesfrites, og masse salat til da. Bare velg en pommesfrites uten palmeolje og stek i stekeovnen, og ta bort skinnet på kyllingen, da er hele måltidet ganske sunt. Lurer på om det kan bli noe i den duren på oss i dag, vi er ganske sliten hele gjengen merker jeg ;-)

Ellers blir det nok grilling på oss i helgen, må utnytte det når det for en gangs skyld er meldt sol her på vestlandet ;-) Tenker det blir rødvinsmarinert biff, marinert kylling i sitron og provencekrydder ol til oss voksne og de to minste barna, og hamburgere og pølser til de mer kresne store barna. Og så bakt potet, salat el til. Er lite arbeid med å lage til i hvertfall.

God bedring da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...