Gå til innhold

Hvordan ser titt favorittantrekk til barna ut?

Anbefalte innlegg

Jeg syns jo alle klærne jeg kjøper til jenta mi på 17 mnd er fint, men jeg har lagt mitt elsk på spesielt ett plagg. Er rosa hel "shortsdress". Den er pudderrosa med sorte prikker og med blonder på singleten.

Vet ikke hvorfor jeg spør :) Kjeder meg litt :)

Fortsetter under...

jenta mi har en kjole, sommerkjole-smårutet med knytebånd :) sjokoladebrun, og siden hun er blond og brunøyd er den kjempefin til henne.

Nå skal det da sies at vi ikke er helt enig da, hun elsker hello kitty dongerikjolen sin :D Og hun hadde vel sovet i den hadde hun fått lov :)

(Rent personlig er jeg drittlei hele katta, men er jo ikke jeg som skal gå med det!)

Akkurat nå kler jeg gjerne jentene mine på 2 og 4 år i tynne bomullskjoler uten arm, det fungerer greit nå i varmen.

Guttene mine på 7 og 10 år har jeg ingen bestemmelsesrett over lenger tror jeg, de velger klær selv om morgenen ;)

De går gjerne i store "saggete" kortbukser og t-skjorter som har et eller annet med skating å gjøre + caps. Helst vil de ha på lue, for det er så kult å skate med lue (hehe), men etter å ha informert de om at de kan få heteslag om hodet blir for varmt i solsteika har lua fått ligge inne de siste dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...