Gå til innhold

En av mine Facebookvenner har begynt å lage "morsomheter" av tragedien

Anbefalte innlegg

Vedkommende har tidligere også vist seg å være litt sosialt kort, men nå synes jeg det blir litt drøyt.

Morsomheter i form av bilder fulgt av det vedkommende tror er morsomme kommentarer, svart humor som bare blir motbydelig.

Burde man ikke skjønne at det ikke er moro når ingen, absolutt INGEN av dine 200 venner kommenterer eller "liker"?

Fortsetter under...

Mange bruker humor som forsvarsmkanisme og terapi. Jeg gjør det ofte selv, men sjeldent på sossiale medier da. Jeg tror i hvertfal du skal se på det som en av mange måter å takle dette på.

Det har jo vært foreslått å fleipe masse om ABB, for å latterliggjøre han. Legge ut falske manifester som for eksempel inneholde roppskrift på hjemmelagde såpebobler. Dette for at søk skal finne disse i stedet for de ekte manifestet som ligger åpent flere steder på nettet. God ide egentlig. Men bare så lenge fleipen er om han, og ikke om det han har gjort elle rom de han har gjort det mot. Har sett noen alle barna vitser jeg ikke liker. For eksempel: ...unntatt Anders B, han skal sitte i fengsel til 2083. Fin nok, om den kun omhandlet han, og ikke de døde.

En av mine fb "venner" hadde lagt ut film om Karius og Baktus på lørdag, og skrevet så morsomt, at det var jo Jens som hadde skyld for at det gikk som det gikk med disse to stakkarene også.

Jeg syntes det var direkte upassende, og det skrev jeg også. Fikk noen svada-svar om at man kan jo ikke grave seg helt ned heller da osv osv... Det endte med at jeg slettet denne personen som venn. Syns virkelig ikke det var noe morsomt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...