Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Jeg er av den sorten som alltid har lagt på meg bar av å se på sjokoladen! Har slitt hardt og trent masse fr å holde vekten. Men er 8 uker på vei nå og har en enorm matlyst, og er jo redd for å legge på meg unødig, men jeg har (heldigvis) ikke gått opp i vekt. Har man økt forbrenning som gravid? Noen som vet?
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Kroppen jobber jo på høyt gir mens vi går gravid. Jeg klarer nesten ikke spise pga kvalme, å har gått ned nesten 3 kg siden kontrollen på tirsdag :-/
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2011 det forklarer sikkert hvorfor jeg ikke har gått opp i vekt!
cberry Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Jeg fikk et voldsomt behov for å spise oftere og mer, og la på meg 6 kg iløpet av de første 12 ukene. Valgte å lytte til kroppen, var den sulten så spiste jeg, ellers så ble jeg kvalm. Men om man får økt forbrenning aner jeg ikke. Det er synd at man skal være redd for å legge på seg som gravid. Iallfall ikke hvis man er normalvektig fra før. Vet ikke hva du mener med å legge på deg unødig. Etter 9 mnd hadde jeg lagt på meg 18 kg, men det plaget meg ikke. Og etter 6 mnd med amming var vekta tilbake uten at jeg slanket meg (jeg er veldig matglad, men trener og spiser ikke godteri til daglig). Svarte vel ikke på det du spurte om, håper det er greit jeg maser om mine tanker og min erfaring likevel Håper du klarer å nyte svangerskapet uten å tenke for mye på forbrenning og kalorier, men å begrense sukker inntaket er jo selvfølgelig bra både for mor og spiren uansett Håper du fortsetter å trene! Da føler man seg jo straks mere vel uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå