Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Del Skrevet 29. juli 2011 Da min eldste gutt var 1,5 år reiste vi fra Norge til USA med mellomlanding i London. Da var han 1,5 år og gikk/løp helt "ukontrollert" rundt som så små barn gjør når de har blitt gode på å gå. Vi fikk før vi reiste en sånn søt barnesele med bamse med hale på ryggen som vi kunne holde i, kjøpt i USA. Istedet for å holde barnet vårt i vogn eller på armen, fikk han løpe og gå rundt med oss på slep. Med så masse mennesker som det er spesielt på Heathrow og på JFK i New York følte vi oss trygge men en slik sele. I Gadermoen fikk jeg masse stygge blikk, i London og New York var det MANGE små barn med slike seler som gikk rundt på flyplassen med foreldene på slep.... Når det er sagt, synes jeg IKKE noe om hun andre som har barnet sitt i bånd ute på egenhånd, kikker etter barnet hvert 15 min....DET er galskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willy Wonka Skrevet 29. juli 2011 #2 Del Skrevet 29. juli 2011 Sånn kjøpte vi også i Boston for 3 år siden til vår gutt. Brukte den masse da vi var i Washington 4. juli.... Men har ikke turt å bruke den her hjemme. Men i USA gikk hver 2. smårolling med sånn. Jeg har aldri hatt barn som har likt å sitte særlig i vogn etter at de har lært å gå...og jeg synes det er kjempe positivt at de har lyst å gå selv når de er 1-2 år. Men med tusenvis av mennesker som det var i gatene 4. juli i USA, da var det godt å ha kontroll på eldstegutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Del Skrevet 29. juli 2011 Her er det visst noe jeg ikke har fått med meg...hvorfor er det galskap? Vet at mamma brukte det på meg og mine søsken, men tror faktisk ikke jeg har sett det i butikkene nå. Er det skadelig eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #4 Del Skrevet 29. juli 2011 Nei det er ikke galskap.. da har du jo full kontroll på barnet hele tiden..og du ser og kjenner h*n konstant.. ingen kvelningsfare.. Har selv en sele til min 3 åring.. men hun begynner å bli så sterk nå at hun springer bare og deiser på rompa..så har sluttet! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iglookidz Skrevet 25. august 2011 #5 Del Skrevet 25. august 2011 Kom tilfeldigvis over denne tråden da jeg søkte på google.... så takk tild en som startet den!! Jeg skal reise alene til USA med tvillinger på snart 3 år om noen uker, og har skjønt at for å holde styr på de er dette selealternativet en god løsning. Har forhørt meg litt rundt, men ikke funnet noen steder hvor de selges. Må de kjøpes via USA? Takknemlig for innspill!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #6 Del Skrevet 25. august 2011 Mener også det finnes armbånd, med "kobbel" på for å ha bedre kontroll på barna. Synes nå det er genialt jeg da! Har ikke brukt det selv, men reiser man alene, og særlig med flere barn, så er det da pokker meg bare ren logikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #7 Del Skrevet 25. august 2011 Kjøpte nylig seler til mine tvilliger på Baby Shop for 200 kr stykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #8 Del Skrevet 25. august 2011 Vi hadde sånn sekk med "bånd" på. Det fungerte kjempefint i slike sammenhenger. Ungen var stolt over sekken og kosebamsen satt i den. MEN etter en stund ville hun holde i håndaket selv...hehe. Det var egentlig greit nok, for hun synes det er greit å leie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #9 Del Skrevet 25. august 2011 Synest det var greit på en på 18 mnd da vi var på langweekend i London, og fattet rundt med undergrunn og buss, og tråkket i store folke mengder. Ser ikke helt problemet på en flyplass så lenge du bare har et barn, som ikke er så stort, men hvorfor ikke? For hun som skal reise til USA med tvillinger på to år, ser jeg absolut poenget! Har ikke hatt behov for det her, annet enn tau i ungene når vi har vært i åpen båt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå