Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gikk vannet....ringte føden og de sa jeg bare måtte slappe av hjemme til kl ni. men har ikke fått rier enda...er første gangs så er usikker her men har skikkelige mensmurringer. kjenner jeg gruer meg litt til de begynner. er veldig bekymret for smerten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Skjønner at du gruer deg, men tenk at en rie kommer aldri igjen når du er ferdig med den. Og når det er som verst, er det ofte ikke så lenge igjen. Pust godt og følg kroppen. <3

Skrevet

Tusen takk. de fleste klarer smertene så da skal vel jeg og klare det. men må riene på begynnelsen være smertefulle?

Skrevet

Lykke til!!

Motsatt hos meg, rier men ingen vannavgang foreløpig..

Riene er litt korte, men har kommet med under ti min mellomrom fra første (for 2,5t siden). Får IKKE håpe det stopper opp nå.........

Skrevet

Lykke til! Håper det ikke stopper opp. er usikker på om jeg har rier men har regelmessig vondt spes i korsryggen hvert 15 til 20 min. håper det skjer for oss begge idag! :-)

Skrevet

Takk! :-)

Ja, tenk at vi kanskje kan kose med de søte små babyene våre i helgen! :)

Skrevet

Heldige dere! Her har det vært så varmt i natt så minimalt med søvn. Våkna med 2 skikkelig vonde kynnere, men de ble selvfølgelig borte igjen...

Holahopp: Med meg starta fødselen med vannavgang sist, så gikk slimproppen. Riene starta ikke før ca 13 timer etter vannet gikk. Begynte med små murringer, som gikk over til sterke kynnere og så rier hvert 15. minutt ca i begynnelsen.

Lykke til begge to! Jeg har planer om fødsel på lørdag kveld, he he. Er en dag på overtid nå :)

Skrevet

Hehe bra planlagt:-) jeg hadde og termin igår og mesteren idag. Tenker nok det bare er å smøre seg med tålmodighet. men litt gøy at jeg mest sannsynlig får julibarn. Fikk litt sjokk da vannet gikk, var i halv koma så blør jeg veldig mye....

Lykke til håper det skjer imorgen kveld!

Skrevet

Blør du mye? Det høres jo ikke bra ut, håper du skal inn til kontroll snart? Jeg blødde ikke noe da mitt vann gikk. Det gikk om morgenen og fikk beskjed om å komme inn dagen etter hvis ikke noe startet av seg selv, eller man fikk feber, om vannet var misfarget. Og så skulle jeg passe på at babyen bevegde seg som normalt.

Ja, det passer liksom ikke med fødsel i kveld pga litt ting som skjer, og ikke på dagen i morgen heller, haha. Men i morgen kveld er perfekt, jeg vil også ha julibarn :)

Skrevet

Oi, oi! Så spennende!

Skjønner at det er litt skummelt, men man må jo gjennom det...

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Var visst helt normalt å blø. Var akkurat på kontroll, fikk lov å reise hjem til noe startet eller til åtte i morra ...nå skal det soves ..

Skrevet

oi spennende.. har termin i dag jeg.. å ingenting enda.. vil å hilse på den lille :=):=)

lykke til i allefall :)

Skrevet

Spennede!! Masse lykke til =) Snart har du babyen din i armene.

Skrevet

det er så kjedelig...vannet gikk og jeg går og venter på at jeg skal få vondt. Snart gått 24 timer. har veldig uregelmessige ett eller annet...vondt gjør det hvertfall og ikke veldig moden..håper noe skjer til kontrollen jeg skal på imorra kl 8......

jordmora lovte meg at han skal komme i juli.....hehe kjedelig å gå å vente på at smertehelvete skal begynne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...