Gå til innhold

Amming, mensen, graviditet..?

Anbefalte innlegg

Minstemann er nå 6 mnder, har fullammet frem til nå, nå har jeg begynt gradvis å introdusere grøt osv osv, men "full"ammer utenom fordi.

Har hatt veldige murringer nå i noen dager, og for noen dager siden når jeg var på toalettet hadde jeg litt blodslim på papiret når jeg tørket meg. hm, merkelig tenkte jeg, dette ligner veldig slik det har vært de andre gangene når jeg har vært gravid og rundt den tiden jeg skulle hatt mensen (!???) Har også siste uken hatt veldig mye blank utflod (?) så lurer rett og slett på om jeg skulle kjøpe meg en graviditetstest i morgen.. Sex har vi jo jevnlig, så prevensjon hadde jo vært en fordel, men vi har jo ordnet økonomi, hus osv. så skulle det komme en til så er ikke det noe problem for oss, selv om det hadde vært greit å fått hatt kroppen sin for seg selv en stund til :)

Er det flere som har opplevd å bli gravide når de fullammet? hvordan merket dere det før dere tok testen?

Hvis ikke, når fikk dere igjen mensen etter fødselen? Hvordan var den, regelmessig, mye/lite blødninger etc?

Setter veldig pris på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143434991-amming-mensen-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...