Gå til innhold

Ble ganske så forvirret etter legebesøk i dag...

Anbefalte innlegg

Er gravid og har blødninger, og er redd for å miste ettersom jeg gjorde det sist.

Forrige uke var jeg hos legen, og tok da en positiv test, ble tatt blodprøve for å sjekke hcg nivå. Legen sa da at ettersom testen var positiv så MÅTTE jeg ta det rolig framover

Dro igjen til legen (en annen lege) i dag for å ta en ny hcg prøve for å sammenligne nivået, ettersom det var slik jeg sist fant ut at jeg mistet er det på denne måten jeg føler meg tryggest på resultatet.

Denne legen virket irrietert for at jeg kom, for det var ikke noe å bry seg om vist jeg evt mistet igjen, og fikk beskjed om å bare være aktiv og trengte ikke å roe ned noe som helst.

Hva pokker gjør jeg da, jeg er kjemperedd for å miste, for alle smertene som ingen forsto, både fysiske og psykiske smerter.

Og når skal jeg ta første svangerskapskontroll? Hos lege eller jordmor?

Fortsetter under...

Jeg hadde blødninger i mitt første sv.skap og fikk beskjed om å holde meg rolig. Å det trur jeg du skal høre på.. Skal krysse fingrene for deg, lykke til :)

Jeg tok min første sv.skapskontroll hos lege.. Men trur du kan bestemme litt selv. Ring din lokale jordmor og hør, jeg synes det var trivligere å gå te jordmor. De har som regel bedre tid :)

jeg vile tatt første sv kontroll hoss lege.. men hos din fast lege.

de skal ta blodprøver osv.

ring i morgen og bestill.. dette vil bli gjort mellom uke 9 og 12 :)

dersom du ikke får ro i kroppen, bestill en privat ul til ca uke 6, da kan en se hjerte slå :)

dette går nok bra skal du se :)

krysser fingere for deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...