<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Hor gamle skal de være før de får tran?
Gjest Madolyn Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Når de er 4 uker gamle Jeg kan på det sterkeste anbefale kapslene fra Lifeline Care, et ganske nytt produkt for barn som jeg kjøpte på Apotek 1. Jeg klarte ikke å få i gutten vanlig tran med sprøyte, men disse twist off-kapslene (klipper av tuppen jeg da) går veldig fint til min 3,5 mnd gamle gutt! Jeg passer på å si "mmmmm" hver gang så nå smiler han hver gang han ser kapselen, hehe <3
uhhuhher Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Litt på siden av temaet, men hvis du har en gulpeunge, anbefaler jeg d-vitamindråper i stedet for tran. Vi ble tipset om dette før vi begynte med tran, og selv hadde jeg ikke tenkt på at det i det hele tatt. Deilig å slippe tranlukt og tranflekker på alt.
Ane Elise Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Fra lille nurket var 4 uker gammel til han var 3 mnd, fikk han D-vit som man får kjøpt på apoteket. Da han endelig gulpet betraktlig mindre, gikk jeg over til tran med sitron smak. Og det har gått strålendes Blander det med litt fruktmos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå