Gå til innhold

Hjelp! Feste-blødning eller TR???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg er gravid eller om kroppen min lurer meg...

IKM kommende mandag men fikk blødning med slim igår.

Har alle klassiske symptomer så håpet er her...

Noen forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til klubben;) vi er 2 andre her inne som er i så og si eksakt situasjon og som skal ha mensen søndag/mandag. Enten er vi gravide alle mann eller så kommer TR en eller annen gang de neste dagene...håper på spire på tross av negative tester:)!

Skrevet

Jeg har ikke turt å teste enda... Frykten for et negativt svar stopper meg...

Skrevet

Hvor lenge har du/ dere hatt blødning?

Skrevet

Jeg har hatt sånn slimete småblødning bare idag, og venter spent på om det vil fortsette slik i morgen også.. Har overhodet ingen menssmerter lenger. Hadde 3 timer tidligere på dagen med KRAFTIGE menssmerter! Men plutselig så ble det borte. Helt merkelig egentlig.

Skrevet

Jeg har hatt dett i ca 3 dager, ingen pms lenger untatt disse små strekkene som kommer og går! Smerter i brystene og ekstrem hetetokt...men som sagt, fortsatt negativ test så tante rød kan være rett rundt hjørnet. Om jeg på tirsdag fortsatt ikke har fått mensen er mulighetene faktisk der at jeg kan være gravid. Enn så lenge virker det for godt å være sant å faktisk bli det under 1pp...man kan jo alltids håpe:)

Skrevet

Blødningen har stoppet nå (foreløpig hvertfall) men fortsatt smerter i rygg. Kjenner ikke så mye i bryst, men kan være fordi jeg har vært gravid før...

Har dere barn fra før? Min gutt er 7 år nå :)

Skrevet

Pms er tilbake for fult idag så det blir spennende å se om det kommer noe mens! Har en snupp på 2 år:) Fortsatt 0 blødning men med disse symptomene spørs det om TR ikke snart er her. Æsj! Brystene er ikke sååå ømme men har svulmet opp. Idag skal vi til Fame fotografene og ta bilder, håper iallfall at den ikke kommer da!!!;)

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at vi tar feil begge to :) Begynner å kjenne det i brystene nå. Trenger litt tid på å våkne :)

Skrevet

Jeg rakk såvidt å reise meg opp i morrest og det bare fosset ut :( Enda godt at jeg var forberedt! Så ingen tvil om at TR har meldt sin ankomst hos meg. Søren å, jeg hadde et ørlite håp denne mnd. Jeg har forresten ingen barn fra før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...