Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Del Skrevet 28. juli 2011 Både jeg og min samboer elsker sønnen vår over alt på jord selvsagt. Vi krangler sjelden, men de få gangene vi gjør det så blir jeg så ustabil og nedfor at jeg ikke klarer ta meg av sønnen vår på 2 år. Jeg blir sittende å bare tenke på meg selv om overse ham totalt. Blir irritert når han begynner og mase og kan kjefte på ham. Slik er jeg aldri mot ham ellers,lille gutten vår. Det er så mange følelser som settes i sving hos meg når vi krangler og det føles som om hele verden raser sammen for meg. I tillegg blir jeg så sinna og opphengt i å få ordna opp i krangelen med det samme, at jeg kan rope, hyle og kjefte på samboer mens sønnen vår er tilstede. Jeg klarer rett og slett ikke å la krangelen ligge te den lille er langt for kvelden eller ikke er tilstede. Det er akkurat som om jeg blir til et annet menneske, jeg blir skikkelig fæl når vi krangler. Og etterpå får jeg så dårlig samvittighet overfor sønnen at jeg kan sitte å gråte på hans vegne og over at jeg er en så dårlig mor i slike situasjoner. Hva kan jeg gjøre? Jeg vil jo ikke være slik, men jeg klarer bare ikke å styre meg hvis først krangelen er i gang Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143434779-uffjeg-blir-en-utrolig-d%C3%A5rlig-mamma-n%C3%A5r-jeg-og-samboer-krangler-eller-er-uenige/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Del Skrevet 28. juli 2011 vinner du diskusjonene eller kranglene når du gjør som du gjør? Nei, tenkte meg det. Bare la ting ligge, for du vinner aldri i en krangel. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143434779-uffjeg-blir-en-utrolig-d%C3%A5rlig-mamma-n%C3%A5r-jeg-og-samboer-krangler-eller-er-uenige/#findComment-143434791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå