Gå til innhold

Da har sendt mail til europark for å si hva jeg synes om bøtene de gav til mennesker som gikk i fakkeltoget. Dere er hjertelig velkomne til å gjøre det samme: [email protected]

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hør nå her: Det var en menneskerett å gå i toget den dagen!!!!!

(Uten å bli bøtelagt). Det sier seg selv, så mange mennesker som skal parkere - fører til vanskeligheter. Synes det er feil at parkeringsselskapet skal HÅVE inn penger på denne tragedien!!!!!!

Det er kanskje en mennskerett å gå i tog, men det er fortsatt ingen menneskerett å parkere gratis på annen manns eiendom. Og skal du klage så burde du klage til den som eier eiendommen, og det er ikke Europark. Europark bare drifter eiendommene. Det er andre som eier dem, som setter parkeringsbetingelsene og prisen. Det er Aktiv Kapital som driver inn pengene.

Å ta buss, trikk eller t-bane er alltid en god løsning om man ikke evner å betale for parkeringen.

22.39: Det er hersketeknikk som opptar deg om dagen? "Lille venn" er hersketeknikk. "Hør nå her" er en likestilt anmodning. Du har nok misforstått.

Annonse

Halllo, lov å bruke hodet dame! Så du på TV hvor mye folk det var der?!?!?!? Kanskje de har betalt, men ikke klart å komme seg tilbake til bilen i tide?? Hvem vet?

Folk som har mistet nære og bekjente var der - så skal de møte en BOT når de skal hjem!!! Det er FRYKTELIG, og helt forkastelig!!!!!

Men, skjønner du mener dette er som fortjent. Du får bare mene det - men jeg er uenig!!!

De som blir drept da i bombeangrepet, det er vel på sin plass at dems bil også får ei bot?!?!?!? Eller?

Det er ikke opp til Eurprak å bestemme. De får betalt for å gjøre en jobb for den som eier parkeringsplassen. Det er den som eier plassen som kan bestemme om han/hun vil gi bort gratis parkering.

22:44

ja vi må jo ikke glemme dem, de hadde mest sannsynlig bilen i ibsengarasjen og sto der mer enn antall timer de hadde betalt..hmmm, kan ikke helt sammenlignes, selv om jeg forsåvidt er enig med hi i at de burde latt vær å gi bøter til feilparkerte biler akkurat de timene dette foregikk

Hmm hvorfor ikke ta tog eller noe? Du Har fortsatt feilparkert og det er jo ingen menneskerett. Ærlig talt.... Også noe å bruke tiden sin på...

Annonse

Ble det ikke skrevet ut flere bøter enn normalt under de timene dette arrangementet pågikk? synes i hvertfall jeg er merkelig og ganske så imponerende!

De fleste velger i dag å betale med kort og da er det aldri noen problem for parkeringen løper ikke ut slik den gjør med mynt.

Og mange tok nok buss, trikk, t-bane, sykkel og apostlenes hester fordi de regnet med kaos i byen og dårlig med parkeringsplasser.

Så at det ikke ble skrevet ut flere bøter enn normalt er faktisk også helt normalt ved store tilstelninger. Folk tar høyde for det og lar bilen stå. Og de få som kjører betaler med kort siden de av erfaring vet at ting ofte drar ut i tid.

Egentlig ikke..

put penger på parkometeret, så får en ikke bot...

parkeringsvakter har en jobb å gjøre de også.. skal tross alt ha lønn de også..

er du sinna på de som selger blomster også?

Det er jo snakk om å vise litt forståelse syns jeg. Dette er jo en ekstrem situasjon. Det er jo det verste som har skjedd siden krigen. Det er mange berørte, å mange som kanskje var veldig utenfor den dagen.

Det er jo bare snakk om å vise litt velvilje akkurat den ene dagen.

Her i byen stengte det største senteret og flere butikker kl. 17.30 slik at de ansatte som ville det, skulle rekke fakkeltoget. DET syns jeg var veldig flott! Enda de tapte nok en god del penger på de 2,5 timene de stengte tidligere. Men de tenkte på sine ansatte, de bekjente og de pårørende.

Nei parkeringsselskapet MÅ ikke gjøre noen ting, men de burde.

Det er hvertfall min mening.

Nå eksisterte jo ikke Europark i 1940, men hadde de det så kan jeg godt se for meg parkeringsvaktene den 9. april mens de skriver ut bøter i hytt og pine...

Kjeft heller på de idiotene som bare MÅTTE ta seg grådig betalt for rosene den dagen. 75 kr for EN rose?? Ærlig talt. De er ikke gullbelagt heller.

Tok bussen til byen den dagen vi, hadde ikke forventet å fått parkere gratis heller.

Jeg synes overhodet ikke det er en skandale at man får parkeringsbot om man har feilparkert, uansett hvilken dag det er. Og dette skriver en som har STOR sympati med ofrene og deres pårørende.

Det går an å planlegge, og det var slett ikke vanskelig å forutse at det ville bli mange folk i fakkeltog denne dagen.

PARKERINGSBØTENE ER TRUKKET TILBAKE!!!!!

SE NETTAVISEN.NO

Det er idiotisk å gi bøter på en slik dag - hvor er hjertet deres? Til og med Europark skjønte etter press at dette ikke var bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...