Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre for å få meg sex ?

Anbefalte innlegg

Singel alene mamma i Bergen som er rimelig desperat.

Noen gode råd som gir resultater?

jeg hadde pulevenner før men de har dessverre enten flyttet til en annen by eller fått seg kjæreste og de kan ikke hjelpe meg....

jeg holder på å bli sprø....jeg MÅ ha sex....

Er den eneste løsningen å dra på byen lørdagskveld og begynne å sjekke opp menn og håpe på det beste???

Fortsetter under...

Jeg har vært alene og totalt singel i mange år. Du er frustrert fordi du vil ha noe du ikke har tilgang på, ikke fordi du MÅ ha sex. Det går seg til. Eller så får du ta shoppingrunden til Kløverhuset og kondomeriet ;) De har ALT du trenger, sykdomsfritt og billig ;)

Annonse

Hvis du ikke forstår at noen kan si at de MÅ ha sex, så har du etter min mening for lett tilgang til det selv, ikke så lenge siden du faktisk hadde sex - eller du har mindre sexlyst enn noen av oss andre. Sex er et primærbehov, vet du ;)

Hilsen ei som snart skal flytte fordi det ikke finnes single menn i riktig alder her jeg bor... (ikke bare derfor, men det er én av grunnene!) ;)

Hehe...

Her er vi visst flere som kan tenke oss elskerinne :-)

Kanskje vi skulle lagd et treff i Bergen hvor vi kunne møttes og så ser vi hvordan og med hvem kjemien stemmer? Altså et rent jentetreff for oss som ønsker oss elskerinner :-)

Jeg er også gift men mannen min vet veldig godt om mitt ønske og syns det er flott dersom jeg finne meg en jente jeg har sex med av og til:-)

Hilsen 22.35

Annonse

Jeg vil gjerne ha en jentevenninne som jeg kan ha sex med og også være en venninne med hvor vi også kan møtes uten nødvendigvis å ha sex hver gang. Men hvor vi kan ha det gøy å småflørte litt også ute blant andre:-)

Altså en elskerinne som også kan være en god venninne :-)

Jeg er forresten 35 år så er jo litt gammel...;-)

Hilsen 22:35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...