Gå til innhold

Hvor lenge var dere dårlige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 14+3 og fremdeles dårlig.. Ikke som deg med oppkast, det hadde jeg heldigvis bare 3-4 ganger de første 10 ukene. Men er enda kvalm med brekkninger hver en dag, spesiellt om morgen og når jeg er sulte, samt hodepine fremme i pannen og nedover nakken, og utmattet, trøtt, sliten.

Kvalme, brekkninger og hodepine hadde jeg ikke/sjeldent med lille blå, men husker jeg var trøtt og sliten til uke 16. Så hååper dette gir seg snart!

Kvalme var ett av mine første symptomer og grunnen til at jeg fattet misstanke allerede en uke før IKM (altså siden 3 fullgåtte), så nå syns jeg det er på tide at det begynner å gi seg =) Tilogmed blodtrykket mitt var skyhøyt den dagen jeg skulle på 1.svangerskapskontroll en morgen kl 9... Måtte komme tilbake et par dager, senere på formiddagen, for å få mer rett måling uten slike faktorer som ofte kan påvirke bt. Og jovisst var det bedre uten den kvalmen ;)

God bedring :D

Det er dessverre ikke unormalt å være dårlig så lenge. For de aller fleste så går det over, men noen få av oss sliter lenge.

For min egen del, så venter jeg tredje barnet nå. Og for tredje gang, så ser det ut til at jeg skal kaste opp fra egget og spermen møttes til fødsel. Er i uke 37 nå, og det har fremdeles ikke roet seg, tar det derfor for gitt at det varer til fødsel denne gangen også.

Med de to andre endte jeg på startvekten min, dvs 0kg opp totalt. Denne gangen er jeg nå på minus 3,5kg nå, så regner med at jeg ender på minus siden. Har fått normalt store barn i de to andre svangerskapene, og beregninger (har vært på ul for å sjekke vekst) viser at dette barnet ser ut til å bli normal stort også.

Er helt normal i størrelse selv i utgangspunktet, litt "lubben". Nå er jeg mager. Men så lenge barnet har det bra, så får det bare være.

Håper du blir bedre snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...