Gå til innhold

Noen flere som blir andpustne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spurt om litt mye siste tiden her inne, men nye ting dukker stadig opp ;)

Er det noen flere enn meg her som blir fort/lettere andpustne? Jeg er ikke mer enn 7 uker på vei, men puster som en hval etter en tur opp trappene feks. Ganske slitsomt, å ikke minst flaut :P

Jeg får bli enda bedre til å trimme litt mere tror jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror ikke du er alene med den :o)

Peser som en gammel gubbe og blir svett av ingenting. Er 9 uker

Skrevet

åh, godt det ikke bare er meg da, hehe ;)

Skrevet

Å takk! Jeg har gått opp og ned de trappene idag, og puster som en hval og nå er jeg heeeelt utslitt!! Jeg tenkte først det kom pga dårlig oppmøte på Elixia, men ble nå glad det ikke bare var meg :) hihi

Skrevet

JA! Peser bare jeg prater litt fort;) I tillegg føles det som om hodet sprenges når jeg bøyer meg fremover feks for å knytte sko.. Er nok det økte blodvolumet som har skylden;)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Er ikke alene der, jordmora mi forklarte svangerskapet lett her, gjorde at jeg forsto hvorfor man blir anpusten helt plutserlig:

"Svangerskapet er som å løpe et maraton, forskjellen er bare at du må holde ut i 9 månder", jaggu har hun rett.. Bare vent til du nermer deg termin, blir heseblesende bare du prøver å komme ut av sofaen eller senga ;)

Skrevet

Det er godt vi er mange om det. Jeg er nå i uke 12 * JIPPI- LYKKE* og puster som en hval når jeg går opp trappa. Føler meg sliten hele tiden og har stoooooort behov for søvn. Jeg sover så ofte jeg bare kan.

Får håpe energien kommer mer tilbake og at man kan puste litt lettere.

Har i tillegg kraftig allergi:O/

Skrevet

Åh... kjempe glad av å se dette :) Jeg puster som om jeg aldri har vært aktiv før, og svetter som en mann :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...