Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket at jeg av og til har helt tynnflytende utflod, dette skjer som regel i det jeg røyser meg ifra toalettet...kan være flere ganger dette skjer, men at jeg ikke legger merke til det.

har prøvd å lese litt og det er visst delte meninger om dette, noen tar kontakt med jordmor/lege og noen sier det er helt normalt..

er helt tynt, som melk lism.. flere som har dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt så veldig mye utflod tidligere i sv.skapet, men i går fikk jeg også plutselig en del "melkeaktig" utflod. Tror du det er noe uvanlig da?

Skrevet

Jeg har hatt sånn type utflod siden uke 35 cirka. Først trodde jeg det var fostervannslekkasje, siden det var så tynt, luktfritt, fargefritt og i relativt store doser. Fikk det sjekket på føden, men det var bare utflod.

Har det fortsatt, hver dag. Og ja, gjerne etter at jeg har vært på do, fått på klærne og alt er rent og pent. Splosh! Så kommer det en dose og jeg må begynne helt forfra igjen, med nytt truseinnlegg etc. Smått irriterende. Stort sett er det fargeløst, men av og til som utvannet melk også.

Men heldigvis snart over! Er i uke 41.

Skrevet

Det har jeg hatt lenge, siden før uke 30 tror jeg. (uke 35 nå)

Hvis jeg ikke bruker truseinnlegg må jeg bytte truse fire-fem ganger om dagen. Men det er helt tyntflytende og blankt, ikke melkeaktig her.

Jeg var redd jeg lakk fostervann selv, men det var visst bare utflod.

Skrevet

hmm er dette noe alle gravide får utover i svangerskapet eller er det bare noe som skjer noen få??? er i uke 29 og sitter å klør meg litt i hue her nå etter å ha lest dette her og tenker; er det sånn at jeg skal begynne å "lekke" snart hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...