1+1=2 :) Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Er det mangen som har fått beskjed om at hodet er godt festet og har dere gått lenge uten at det er skjedd noe fødsel etter det?
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Hodet til lillegutt var festet på kontroll for 5 uker siden... Er nå i uke 40, så jeg har i hvertfall gått sån leeeenge.
Billie Jean Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Jeg er andregangs, og her festet hodet seg denne uken, som jeg har termin. Legen mente at jeg kom til å føde i løpet av 2-3 dager. I dag har det gått tre dager. Skal filleriste han hvis jeg ikke har fått babyen ut i morgen når jeg skal på kontroll igjen;)
Mrs. Bouquet Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Ja, når hodet har vært festet har ikke hatt noe å si for når fødslene har startet for min del. Det har i grunnen vært motsatt.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Sist gang var det festa leeeenge før fødselen. Denne gangen var det ikke festa på kontroll i uke 37+5, men godt festa på kontroll 39+6. Har termin i dag, ingen fødsel ennå
Ginger-mor Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Er andregangs. Her var hodet godt festet et par uker før termin. Nå er jeg 12 dager over termin, og ingenting skjer. Må settes igang:(
Mulline Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Førstegangs, og hodet har vært festet siden begynnelsen av juni, og godt festet siden begynnelsen av juli i følge min jordmor. Og det er bare bra! Jeg var jo litt bekymret i starten for at dette betydde at det var for tidlig fødsel pågang, men det har ingen sammenheng sa hun. Nå er det straks august, termin om 24 dager, og det er bare å vente og se hva som skjer! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå