Gå til innhold

hvordan hadde du reagert om du fikk vite at bf hadde med seg den nye kjæresten på ferie med ungen din uten og si fra( prøvd å skjule med vilje)

Anbefalte innlegg

jeg reagerer fordi bf prøver å nekte meg å bruke min samboer som "barnevakt" mens jeg er på jobb feks. Mens selv har han med seg den nye damen sin på ferien med ungen våres og prøver å skjule det for meg. jeg får ikke dette til å bli helt rettferdig altså.. hvordan kan han nekte meg å bruke samboeren min som barnevakt da liksom? er det feil av meg å reagere på dette?

Fortsetter under...

Jeg ville ha reagert på det faktum at han hadde forsøkt å skjule det. Hadde ikke likt at han går bak min rygg i forhold til barna. Når det er sagt, så er det ikke noe du har rett til å uttale deg om... desverre, på lik linje som han ikke har noe med om din samboer passer dine barn om du er på jobb osv.

Du kan reagere som du vil, men har overhode ingen grunn for å si i fra om din mening! Hva gan gjør med barna når de er med han er hans sak! Fått dette bekreftet under mekling på familievern kontor. Så mitt råd er å holde munn!!

det er jo nettop derfor jeg reagerer, fordi han nekter meg å bruke min samboer som b.vakt mens jeg er på jobb. Bf nekter å levere ungen til meg om han vet sambo skal være b.vakt dagen etter fx. ( jg har gjerne spurt bf først da om HAN kunne være bvakt, så sier han nei- for å stikke kjepper i hjulene for at jeg ikke skal få gå på jobb- tro meg, han gjør alt han kan for å gjøre ting vanskeligst mulig- så sier jg ok null problem sambo er hjemme han. og da nekter bf å levere ungen tilbake... neste gang skal jeg hvertfall holde smella !! han har ingenting med hvem jeg bruke som b vakt, jeg har ingenting med hvem han drar på ferie med..så lenge personen er oppegående da...men jeg synes det er rart at han skjuler det. er ikke første gangen nemlig. Det værste er at han fortsatt nekter, men jeg har bevis..folk har sett dm og jeg har sett bilder liksom.. går det an å lyge mer da.. huff..

Du har ikke noe med det å gjøre hvem han reiser på ferie med, barnefaren har ikke noe med at din ny samboer passer barna når du er på jobb.

Du har lov å tenke at bf er en idiotisk kverulant, men der stopper det.

Annonse

ja jeg har ikke sagt noe til han jeg. forrige gang gjorde jeg det, fordi da hadde han en dame med seg like etter det ble slutt mellom oss, hjem til foreldrene hans på jule og nyttårsfeiring med ungen våres, og jeg syntes det var direkte smakløst av både han og foreldrene hans å dra nydama med seg på julefeiring med vårt felles barn. der de hadde invitert meg bf og ungen som en familie på julefeiring, så drar de inn dama han var utro mot meg med bare 3 uker senere.

denne gang har jg ikke sagt noe som helst, men jeg reagerer på at han ikke har sagt noe..han går liksom rundt og later som om han er singel og prøver seg på meg. jg synes bare dt hele er rart men skal seff holde kjeft.

blir bare provosert av at han ikke leverer ungen til meg pga min samboer.

Når du har en samboer, hvorfor ønsker du å bruke en sånn fyr som bf til barnevakt når du er på jobb?

Her har det aldri vært et tema. Skal jeg noe, så har mannen min ungene, også den ungen som ikke er hans. Er jeg bedt bort på noe, så er det mannen min som tar barna. Sånn var det før vi fikk fellesbarn og.

Men som nevnt her, du har ikke noe med det, desverre. På lik linje som at han ikke har noe med hvem du bruker som barnevakt. Han kan heller ikke nekte å levere ungen tilbake til deg på det grunnlaget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...