Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har ei tulla på snart 7 månedar spm ikke lenger er så glad i bagen sin!

Jeg synnes ennå hun er litt llitentil å gå over i sportsvogn( emmaljunge) city cross.

Hva synes dere?

Når bytter dere vogn? Alder på barnet? trneger litt hjelp her!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn
Skrevet

Veit om folk som går over til sportsvogn allerede når babyen er 4 mnd, dersom babyen er stor nok og hater bagdelen. Siden jenta di er hele 7 måneder er hun definitivt gammel nok :) Blir nok gøy for henne å kunne titte rundt seg, og ikke bare ligge nedi bagvogna <3

Hvor lang er hun? Jeg har også emmaljunga citycross bagdel, og allerede butter gutten på 3,5 mnd hodet eller beina i endene om han sklir litt i oppover/nedoverbakker...

Skrevet

Her bytta vi til sportstrille da snuppen var seks måneder. Og det var en helt ny verden for å si det sånn! Frøkna som alltid har hatet vogna si, sånn type går ikke ann å gå på tur fordi hun kun skriker, sitter nå pent og pyntelig og betrakter verden.¨

Så bare å bytte!:)

Skrevet

Regner med du kan legge ryggen helt ned? Jeg har Edge Duo og byttet allerede få gutten var 4 mnd etter mange trilleturer med babybjørn og Tom vogn.

Skrevet

Regner med du kan legge ryggen helt ned? Jeg har Edge Duo og byttet allerede få gutten var 4 mnd etter mange trilleturer med babybjørn og Tom vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...