mily80 Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Hei har ei tulla på snart 7 månedar spm ikke lenger er så glad i bagen sin! Jeg synnes ennå hun er litt llitentil å gå over i sportsvogn( emmaljunge) city cross. Hva synes dere? Når bytter dere vogn? Alder på barnet? trneger litt hjelp her!
Gjest Madolyn Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Veit om folk som går over til sportsvogn allerede når babyen er 4 mnd, dersom babyen er stor nok og hater bagdelen. Siden jenta di er hele 7 måneder er hun definitivt gammel nok Blir nok gøy for henne å kunne titte rundt seg, og ikke bare ligge nedi bagvogna <3 Hvor lang er hun? Jeg har også emmaljunga citycross bagdel, og allerede butter gutten på 3,5 mnd hodet eller beina i endene om han sklir litt i oppover/nedoverbakker...
FrkChihiro Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Her bytta vi til sportstrille da snuppen var seks måneder. Og det var en helt ny verden for å si det sånn! Frøkna som alltid har hatet vogna si, sånn type går ikke ann å gå på tur fordi hun kun skriker, sitter nå pent og pyntelig og betrakter verden.¨ Så bare å bytte!
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Regner med du kan legge ryggen helt ned? Jeg har Edge Duo og byttet allerede få gutten var 4 mnd etter mange trilleturer med babybjørn og Tom vogn.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Regner med du kan legge ryggen helt ned? Jeg har Edge Duo og byttet allerede få gutten var 4 mnd etter mange trilleturer med babybjørn og Tom vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå