Edelweis Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 JEg opplever ofte om jeg står lenge at jeg blir svimmel, kaldsvetter, suser i ørene og prikker for øynene og at jeg blir kvalm, rett og slett like før jeg besvimer. har fått høre at dette kommer av at blodtrykket faller plutselig og at en skal legge seg ned eller sette seg ned med en gang en kjenner at dette starter. hos meg kommer det OFTE når jeg står i kø i butikken eller plasser hvor det ikke er mulig å sette seg ned. Legen min sier at jeg må ta det mer med ro, men jeg har jo bekkenløsning og føler egentlig at jeg ikke gjør noen ting. på mandag klarte jeg å nesten besvime i køa på Obs hypermarked, og det var så pinlig. en dame kom å hjalp meg opp på en benk! :/ noe man kan gjøre med dette? vet noen hva det kommer av?
playground princess Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Pass på å alltid ha noe å drikke med deg. Gjerne vann.
*entil* Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Huff føler med deg! Sånn har jeg hatt det i hele sv.skapet, og i di 2 andre sv.skapene. Merkelige greier, for det forsvinner hels med det samme fødselen er overstått! God bedring =)
Petrine +spire=❤ Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Er desverre ikke så mye å gjøre med det, annet enn å ta hensyn til det... Jeg pleier å få forvarsel på at det kommer og kan ta mine forhåndsregler. Og det er ikke få ganger jeg har måtte gå ut av køen på en butikk for å nesten jogge rundt så blodet kommer fortest mulig opp i hodet igjen. Dette er noe jeg sliter med til vanlig også. Har faktisk vært forholdsvis fin nå i svangerskapet.
Mamma i lykkerus Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Dette sliter jeg med også, spesielt etter noen timer på jobb. Står og går hele dagen, så må passe på å sette meg hele tiden. I tillegg skjer det hver gang jeg ligger på ryggen eller sitter litt bakoverlent i sofaen (noe som ofte er den mest behagelige stillingen om dagen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå