Gå til innhold

Fotmassasje kan starte fødsel:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle fall så sa de det på "legene" på tv i dag. Måtte massere ankelene og under foten:) I følge soneterapi så er det jo masse punkt under der som kan stimulere det meste:)

For øvrig fikk jeg veldig ofte fotmassasje sist gang jeg gikk gravid:) Det var utrolig deilig, men minien kom 18 dager over termin:)

Men det kan jo være at det virker på noen:) Deilig er det iallefall:)

Fortsetter under...

Skrevet

Ja hard massasje kan faktisk trigge fødsel, men da skal det være andre faktorer tilstede også slik jeg har skjønt, akkurat som at sex kan starte fødsel men da skal man også være moden osv. Er man ikke i noen risikogruppe for tidlig fødsel skal det være trygt med vanlig massasje av rygg og føtter, men man skal ikke få "hard" fysiopatimassasje f.eks.

Massasje er godt!! :-D

Skrevet

Enda en ting jeg må skrive på listen over ting jeg skal prøve ut hvis jeg går over tiden, hehe :D Skader jo ikke å prøve når den tid kommer ;)

Skrevet

Gjett om eg skal bruke det som et argument for å få massasje i kveld ;) hihi..

Skrevet

Oj, så det går faktisk an ?

Jeg fikk høre fra min bror her om dagen at vannet til dama gikk samme kveld som hun ble massert på føttene. Og det var viss i uke 36.. Jeg hadde alldri hørt om dette før og tenkte jo at det bare var morro tullesnakk :)

Hmmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...