*bikki* Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Var hos legen i går og fikk sykemld pga svimmelhet. Han mente det hadde å gjøre med jobben, hadde nok gjort litt for mye, bøyd meg for mye opp og ned... Fin hb, normalt jernlager, BT 120/80, urinprøve neg. Han skrev ut sykemld og mente at jeg helt sikkert var bedre igjen i dag. Noe jeg ikke er Er så fortvilende... Eneste jeg vil er å ligge med øynene igjen å slappa av/sove. Men det kan jeg jo ikke, for da får jeg ikke sove om natten... Andre som er plaget med svimmelhet? Noen som har noen gode råd?
*bikki* Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2011 Glemte å skrive at jeg er i uke 32...
gravd igjen :) Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Er i uke 37, er plaget med svimmelhet, i mitt tilfelle er det pga veldig høy puls, kanskje en ide å sjekke den:) Har også vært innlagt pga det.
*bikki* Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2011 Jeg har faktisk også veldig høy puls.... Ble du innlagt pga høy puls? Hva kan de gjøre mot det?
gravd igjen :) Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 har en hvilepuls mellom 100-130. De kan sette deg på betablokker, noe jeg ikke ville selv. hvile er beste medisin klarer å holde den litt i sjakk med hvile, kutter ut alt av koffein produkter. Ja, ble innlagt for å ta mange prøver, overvåke babyen og meg og tvungen hvile Ble godt oppfulgt med ul, blodprøver og diverse.
*bikki* Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2011 Hm.... nevnte dette for legen, men må kanskje si det til han igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå