Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hadde neste sovnet i gårkveld, da hjertet hoppet over et slag og deretter fikk kraftig hjertebank...hjertet slo så kraftig og hardt...skikkelig ubehagelig...Fekk kontroll over slagene og det roa seg ned...men sov dårlig resten av den natten... Trur d kan kome av at jeg for tiden er veldig stiv i rygg og nakkemuskelaturen....Så får jeg også hjertebank om jeg ligger på rygg...Er 15 uker på vei...

Andre som har det slik inimellom???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143433507-kraftig-hjertebank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei vet du..jeg er 15+6 i dag og har det likens..ikke noe med situasjonen i Oslo å gjøre for min del..

Er vanlig med hjertebank i følge min jordmor og ikke noe å bekymre seg over..(om det ikke blir ekstremt da)

Jeg lå selv i går kveld og hjertet gikk i hundre.. har i tillegg asymmetrisk hjertebank (eller hva det nå enn heter) så det hopper over et slag til vanlig..merkes ekstra godt når man har sånn hjertebank.. men ikke noe farlig!

Jeg er også foresten veldig stiv i nakken og ryggen.. har ikke tenkt på at det har noe sammenheng..

Og ja.. hjertebank blir værst om man ligger på rygg=) ihvertfall for meg..

hei, takk for svar....

Her er det heller ingenting med alt som har skjedd i det siste, men mer med graviditeten å gjøre. Nesten godt å høre at d er andre som har det likedan..

Jeg har hatt det litt innimellom også før graviditeten, og ofte i forbindelse med stiv rygg...

Håpe det snart gåt over for både deg og meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...