Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har hentet/fått pakker i det siste? I dag hentet jeg den på lindex, og for ikke lenge siden den på apotektet, utrolig mye kjekt oppi! Synes det er så koselig å få disse pakkene, gjør at alt blir så mye nærmere og virkeligere og koselig å pakke ut bleier, våtservietter, body, leke, bok osv :-D

Fint å stulle med i ventetiden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hentet ut de to pakkene :)

Har fått Rimi pakkelappe da,men må vel vente til jeg er på sykehuset.Der er det Rimi butikk i nærheten :)

Også go boken,men angrer litt på at jeg meldte meg inn.Er fæl til og glemme og avbestille de pakkene, så det blir vel dyrt i lengden :S :D

Reide opp ene voggen igår :) Så begynner og få ting på plass gitt!

19 dager igjen! :) Lykke til!

Skrevet

Jeg har hentet en på Lindex, en på Apotek 1:) Venter på Vitus og Rimi sin:) Synes det er helt genialt:)

Skrevet

Ja, utrolig gøy!

Jeg har valgt å ikke melde meg inn i "Go'boken", også fordi jeg alltid glemmer å avbestille slikt!

Jeg har satt opp alle fine stelleting på hylla over stellebordet, og bare venter og gleder meg til å få lov å bruke det!

Idag er min første dag på overtid, så det er vel håp om å få lov å åpne de første flaskene, boksene og kremene snart! Jeg har en idé om å ikke bruke for mye slike ting på et nyfødt barn, så jeg tror at allt det vi har fått kommer til å holde i LANG tid! :)

Skrevet

Vurderer go boken jeg også og tror jeg blir å melde meg inn, selv om jeg har elendig hukommelse jeg også :P Men elsker bøker selv og vil at den lille skal bli lest mye til :)

Har meldt meg på Rimi jeg også mener jeg, for en eeevighet siden, kan det stemme at det tar lang tid før den kommer?

Skrevet

Hei:)

Jeg har hentet alle pakkene tror jeg. (Utenom Rimi sin, siden det ikke finnes noen Rimi i nærheten). Finnes både fra vitus apotek og apotek 1.

Er jo kjempemasse fint å få:)

Har du fått fra libero? Der var masse bra. Eller det er vel den en heter på lindex forresten?

Er masse fint å få:) Og ikke minst koselig å pakke ut, som du sier:)

Skrevet

Jeg har visst ikke meldt meg på Vitus sin, den må jeg finne! Ja hentet libero/lindex i dag, mye fint ja! Blir litt imponert når man faktisk får hele pakker med våtservietter f.eks istedet for kjempesmå prøver. Søte lille leken også :)

Skrevet

Hei:)

Har hentet rimi pakke, fikk en liten pakke tilsendt fra weleda, men mener å ha "bestilt" noe også fra apotek 1. Men har ikke fått noe, skal det hentes med et gavebevis???

Og en pakke skal hentes på lindex....

Skrevet

gledebarnet 2011: ja du må skrive ut mailen som "bevis" å ta med til apoteket :)

Så får du ut pakken:)

Skrevet

zassy☆: ja ganske kjekt å få litt "skikkelige" ting også:)

tror jeg har 3 eller 4 store pakker med våtservietter som jeg har fått:) Har ikkje kjøpt noen:))

Skrevet

gledesbarnet fikk du rimipakkebevis i posten eller og når fikk du det? Lurer på om jeg må registrere meg på nytt eller om jeg bare er utålmodig, mener jeg registrerte meg for leenge siden..

Nå har jeg fått bevis til Vitus også, må få med meg alt! :-D

weleda og bam har jeg også fått for lenge siden :)

Skrevet

Har lest at en ikke får hente rimi-pakken før 3 uker før terminen? kanskje derfor du ikke har fått den? synest det høres veldig teit du..

jaa, viktig å få med seg alt :D

Skrevet

ok takk for svar :) Da får jeg bare smøøre meg med tålmodighet noen uker til :)

pakkepakke hvor er du nå? :-D

Skrevet

Dere må ikkje glemme gratis bleiebøtte fra Barnashus.

Skrevet

Har vurderte det men ikke visst om jeg orket :P Har lest så mye forskjellig om den og at posene til den er så dyre?? Vet liksom ikke om jeg orker å få den (ja selv om den er GRATIS, hehe) hvis jeg ikke kommer til å bruke den.

Synes du den er bra da? :)

Skrevet

barnas hus er ca 5 timer å kjøre her i fra, så blir neppe aktuelt for våres del..

tror jeg uansett hadde droppa det.. er veldig dyrt med de posene ja...

satser heller på å gå ut i søpla litt oftere :)

Skrevet

Har noen lenker til hvor man kan "melde seg på" for å få disse pakkene?

Skrevet

Bare gå inn på 2. tri, jeg skal dytte linken opp nå! :)

Skrevet

Tusen takk! Gleder meg til å hente pakker...

Skrevet

Tror de fleste babybutikker deler ut gratis bleiebøtter. Har hentet en selv... Men posene var jo ikke akkurat billig...

Skrevet

Går det ikke an å bruke andre poser da, eller er det spesiallaget for akkurat DE posene? De er smarte vettu, gir liksom noe gratis og håver inn på tilbehøret :P

Skrevet

Ja, jeg har hentet mine pakker på apoteket, og hentet bleiebøtte :) Kjempe gøy å pakke ut! :D Har ikke fått tilsendt noe fra liberoklubben enda, men det kommer vel :) Venter i spenning :D

Skrevet

Jeg vet ikke. Har ikke pakket ut bleiebøtten enda:)

Tenkte det var noe lureri der ja, men aldri at de skulle være så dyrt med en pose:)

Skrevet

det går så klart an å bruke "vanlige" poser i bleiebøtta...

men da blir jo litt av poenget med at det ikke skal lukte litt borte, men går fint an å bruke den som vanlig søppelbøtte på badet med vanlige poser:)

Skrevet

Jeg har hentet pakker jeg også :) Kjempekjekt og overraskende mye bra i dem. Den fra rimi har jeg ikke fått og jeg har 9 dager til termin.... Men men pytt sann, orker ikke stresse med den. Bleiebøtte vil jeg ikke ha. Har erfaring med at de ikke er luktfri. Skal nå till til om det står på varmekablene på badet. Nei her går bleiene rett ut. Bæsjebleier pakker jeg i frysepose og knytter godt. Har ett eget søppelspann på terrassen. Det er myyye billigere det enn de bleiebøtteposene. =) Var sånn jeg gjorde det med forrigemann etter at bleiebøtten gikk i søppelet hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...