Gå til innhold

Ny trend? - Jeg er rystet!

Anbefalte innlegg

Jeg var ute på byen en tur på for ca 14 siden. Og var på en relativt grei plass, en bar. Da kl var omlag 01.30 skulle jeg innom toalettet før jeg skulle ta en drosje hjem. Det var to toalett og begge var opptatt så jeg måtte pent vente litt. Jeg hørte endel romstering fra det ene toalettet men tenkte ikke så mye over det. Så åpner døra seg og en mann kommer ut , rundt 45 - 50 år, han smiler sleskt og drar opp smekken sin før han forlater toalettet. Og inne på toalettet står ei jente på rundt 20-23 år igjen å kler på seg trusa si. - Jeg spør forsiktig om det går bra med henne, da jeg så hun var godt beruset. Jada svarte hun, jeg har det helt fint. Hun kler på seg og går til speilet , fikser seg litt og spør om jeg husker nr til norgestaxi. . .

Jeg husker en gang ei dame her inne fortalte om sin samboer som hadde ( for å bruke hennes egene ord) "knulla ei random jente , som var møkkfull, i ei bakgate" .

Tidligere har jeg hørt om lignende historier, om eldre menn som har sex med godt fulle unge jenter inne på toaletter /bakgater/ol.

Er dette en ny trend? Eller?

Mulig jeg er oldfashion... men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143433382-ny-trend-jeg-er-rystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle stå 14 dager ;) - ble bare litt ivrig i skrivingen.

Ja, at eldre menn utnytter fulle jenter er vel ikke noe nytt. Men hun jenta jeg møtte virka ikke akkurat misfornøyd..... ! - bare lurer på om dette er det "nye" liksom.. Siden jeg har hørt om flere..

HI

Annonse

Ekkelt altså.. Æsj! Samboeren til søsteren min er 43 og har en datter på 21.. Så at noen jenter kan tenne på såpass eldre menn, creeps me out. Hilsen 22 åring :) ( Har forresten aldri vært borti at noen av mine venner/bekjente har hatt sex med såpass eldre menn ihvertfall, men noen gir seg vel katta når ølbrillene er på)

Er det noe norsk uteliv har så er det horer og horebukker!

Deilig å gå ute en sen kveld i utlandet og folk er normale. Der samler suben seg på spesifikke steder.

Rusler du en sen kveld i norsk byliv så er de drita fulle halvnakne jenter, kåte desperate menn og krangel over alt.

Er IKKE stolt over å være norsk.

Enig med 12.43. Utrolig tacky med sex på dass. Er forøvrig også enig i at det norske uteliv er rimelig flaut.. Har faktisk vært vitne til folk som pisser på åpen gate ( da snakker vi jenter som bare setter seg ned)

Forøvrig er det helt vanlig at unge jenter i 20 årene har foreldre på samme alder som den hun jenta hadde sex på dass med. Mulig noen liker det men ;)

Annonse

Det HI etterlyser er sikkert litt skamvett fra de to som kom ut. For å være surmavet, så hadde han egentlig ikke lov til å være på dametoalettet (går ut fra at det var det).

Var nok en ekkel erfaring for HI. Men DESSVERRE er det sånt man kan forvente i Norge, når man går på toalettet på et sted som serverer alkohol, og er der 01.30.

Hm.

Det å ha sex på toalettet på et utested syne jeg høres skikkelig heslig ut. Og ikke minst, lite deilig ut...

Men det å ha sex med en godt voksen mann er ikke dumt;)

Nå er jeg godt voksen selv, men husker jeg hadde en affære med en på rundt 40 da jeg var et par og tjue.

Han hadde iallfall peiling i forhold til de jyplingene man ellers traff på;)

Oj her kom det langt flere svar enn hva jeg hadde forventet! :-)

Det som ble sjokkerende på meg var måten dette liksom ble "greit" på..

At man tenner på eldre menn forstår jeg og at noen i kampenshete ikke klarer å vente til de kommer hjem kan jeg også forstå. Dvs jeg dømmer ikke noe av dette ! - Jeg dømmer heller ikke en eldre mann og en ung jente som har sex på toalettet.. Men jeg ble bare så sjokkert etter å ha hørt tilfeller av dette tidligere og så fikk jeg faktisk se det! - En godt voksen mann og ei ung jente.. Tilsyneltende ukjente for hverandre..

Merkelig.

Håper ikke dette blir en greie for jentene rundt om fremover..

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...