snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 sitter å vugger å griner. er ganske vondt. må bæsje konstant, magen er hard og skikkelig vondt i ryggen, kvalm er jeg også... kommer vel i grunn i tak, som sist, men jeg klarer ikke for mitt bare liv huske hvordan de var-... føler meg jo super idiot som må spørre. når man har en unge liksom... var dorlig etter minimalt søvn osv i natt. sovnet på sofaen for 2-3 timer siden. nå når jeg våkner. blir magen skikkelig hard, et par ganger. sånn strålinger nedover beina. plutselig vil jeg ikke føde ennå likevel... jordmor gikk på ferie denne uken men kan vel evt ringe fast lege... (aua satan, piiiiiiip) huff steike de begynner bli ganske vondt nå hjelpe meg.... skjønner de er nok umulig å svare, men måtte bare tømme hodet...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Høyres ikkje bra ut! Har det fortsatt ikkje gitt seg altså? Ville nok kontakta fødeavdelinga eg, sånn at dei kan utføre en sjekk på deg. Bedre med en sjekk for masse enn en for lite! Er jo ikkje nåkke godt å gå rundt sånn!
monica82 Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Ehm.. Kanskje du skulle ringt føden heller? Jeg tror de kan svare deg bedre enn fastlegen kan. Du skriver ikke hvor mange uker du er på vei, men jeg har ihvertfall erfart at det er lav terskel for å komme inn på føden for å sjekke at alt står bra til eller om fødselen evt er i gang. Gjør det du:) Lykke til!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2011 er 36+3 etter ul termin 37 uker etter mens. nei gir seg ikke er verre. løper på do hele tiden.. ja tenker føden. men er et stykke og kjøre, å mini er i bhg. så er litt å planlegge sånn. takke føde baggen i uka som var og vuggen ble ferdig i går.. takk begge to.. noen må jeg ringe dette er vondt og jeg begynner bli litt redd. skal jeg innrømme.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Ring føden og høyr ka dei seier. Er lettare for dei å hjelpe deg enn det er for oss
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2011 javet du har rett.. er bare så dumt når man er så usikker. føler de er sånn vent til hode stikker ut så kan du komme på kk,, men må ringe snart... legen hadde lunch så han var ikke der nå.. nå sitter de mest i ryggen.. stråler ned i rompen men men. mannen får komme seg opp nå.. han må dusje osv.. huff bare rot som kommer ut...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 28. juli 2011 #8 Skrevet 28. juli 2011 Skjønner deg, men du har all grunn til å ringe dei. Er ikkje bra for verken deg eller babyen når du er så redd og bekymra. Er jo bedre å ta en tlf å høyre ka dei seier i allefall, om dei trur du burde komme inn for en sjekk. For min del høres det ut som du burde det. Men no er ikkje eg jordmor då.. Er som sagt bedre med en sjekk for masse enn en for lite. Det verste som kan skje er at du blir sendt heim igjen og at det berre er maserier/sterke kynnera
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2011 ja er jo de. men er redd for de ikke er i gang. og skal jeg gå slik i flere uker. huff nei da aner jeg ikke. ryggen og strålingene er ganske vonde.. gir de en time ringer legen, så får han si hva han tror. jeg klarer en time tror jeg..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2011 takk for de. kjenner jeg bli skuffa om de stopper nå, selvom jeg er litt små redd
jobber med saken har klart det Skrevet 28. juli 2011 #13 Skrevet 28. juli 2011 Trodde kynnere skulle gi seg om man skiftet stilling? Men hva vet jeg? Håper du har fått hjelp nå
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 28. juli 2011 roet seg en del så vært ganske stille mellom 14- 19. på vei hjem var de ganske ille og kom ofte. nå er de ok i gjenn.. blir ikke klok... får bare se de ann. tror jeg.. takk for dere spør'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå