**Cayenne** Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Det er 8 dager til IKM, men har allerede hatt SVÆRT ømme bryster et par dager. Nå husker jeg plutselig ikke om det er vanlig så lenge før TR... Hva tror dere - kan jeg være gravid? Pls svar mange!!!
FruaR Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 8 dager før IKM tror jeg kanskje kan være litt for tidlig å vite om man er gravid eller ikke. Men noen faktisk merker det med en gang. Ømme bryster kan man få både ved EL, TR og GRAVID. Lykke til, håper magefølelsen din er riktig.
**Cayenne** Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2011 Takk for svar, EL er det iallfall ikke, siden jeg "nettop" hadde det og får andre symptomer da. Ellers husker jeg at jeg fikk graviditetssymptomer tidlig med de to barna jeg har, men ikke hvor tidlig (noen år siden sist...) Hadde vært supert om noen flere vil si hva de tror - føles som en evighet til jeg kan teste, og holder på å klikke!
FruaR Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 ååååå, jeg kjenner meg igjen Tok vel 5-6 tester for IKM, hvor av en var svak positiv. den ordentlige positive, fikk jeg ikke før 2 uker etter IKM.
Noah 08. Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Det var iallefall sånn jeg merka at jeg var "gravid" forrige månde.. veldig ømme pupper 5-6 dager før tr.. Testet med cb digital,gravid 1-2 uker 2 dager etter ikm da,men begynte å blø dagen etter det å testet negativt 2 dager etter så var nok en kjemisk.. men nå har jeg litt ømme pupper igjen,7 dager før forventet tr.. tør ikke å tenke at jeg kan være gravid nå igjen... Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå