Gå til innhold

Dere jenter som temper, jeg trenger noen tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale temp målerer? Er det Clearblue som gjelder? Da må man teste med urin hver morgen eller?

Har lest om noen annet, husker ikke navnet, men en som temper i munnen om morgenen. Disse koster jo 3-6000,- Noen som vet om det finnes det noe rimeligere alternativer? F.eks på utenlandske sider etc..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil i grunn anbefale deg å kjøpe en babycomb/evt.ladycomb. En liten investering er det men absolutt verdt det. Den lærer seg alt av mensen-syklus, dager du kan bli gravid (el) og dager du ikke kan det! Vi kjøpte vår fra engelsk side og betalte vel ca 2000. Jeg er KJEMPE fornøyd. Begynte å bruke den iGjen igår for første gang på 3 år)

Skrevet

Takk for tips Trilletrill:)

Huskler du hvilken side du bestilte fra?

Her er de jeg har sett på:

http://pfc.no/

Skrevet

Jeg bruker pearly . Det er en litt kipere utgave av ladycomp. Kjøpte den på finn for 1000 kr. Tar tempen hver morgen til samme tid

Skrevet

Det husker jeg desverre ikke, men vet du kan kjøpe det både brukt og også på Amazon. Her kostet det roughly 2500 ca med frakt og evt toll i tillegg. Den gangen jeg kjøpte den var det for å slutte på pillen ( noe jeg ikke har brukt på 4-5 år) og den funket prima! Det er viktig med en syklus innkjøring og deretter tørr jeg å påstå den er nærmest 100% pålitelig! Husk å måle hver dag om morgenen til samme tidspunkt:)

Skrevet

Takk for tips:o)

Jeg har fått kjøpt en Ladycomp på Finn, så da skal jeg få god kontroll på el fremover... johoooo!

Skrevet

er det istede for el tester? :) kan ikke å mye om det der se hehe

Skrevet

Ja, det stemmer. Denne monitoren måler temperaturen i munnen hver morgen, og du kan da få stålkontroll på syklusen, og den lyser rødt når el finner sted. Gir også beskjed om du er gravid.

Koster litt, men alle de pengene man bruker på el og g-tester når man blir en prøver med mange ppèr, så tjener man fort inn pengene for denne dingsen,o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...