Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA for 2 uker siden. Mistet i uke 6. Nå er jeg ferdig med å blø, tenkte å starte testing etter el igjen, men vet jo ikke hvordan syklusen er etter SAen. Noen med erfaring?

Håper å få en liten spire igjen fort :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,

ser vi er i samme situasjon og slik jeg har forstått det når vi mister rundt den uka er at vi kan betrakte det som en ordinær menstrasjon og at syklusen vil gå som normalt. Eggløsning kan gjerne være et par dager seinere enn tidligere, men første dag med blødning, da vi mistet, blir å betrakte som 1 dag i syklus og dersom du har 28 dagers syklus er el rundt dag 14. Jeg har en syklus på 33 dager så for min del blir el da rundt dag 16-17- Dersom du tester etter el så begynn et par dager før du forventer el og test til du får, så får du iallfall en indikasjon på om el er utsatt noe etter SA. Det var svaret jeg fikk av min søster som er allmenlege.

Ønsker deg lykke til, håper vi begge får en spire som vil sitte hele svangersakpet ut:)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Da skal jeg finne frem kalenderen og telle dager. Har litt på følelsen at jeg har el i disse dager, men har testet negativt i 2 dager nå. Pleier å ha 32-34 dagers sykluser jeg også.

Masse lykke til til deg også :) og måtte vi bli gravide snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...