snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 bør jeg beskymre meg? får ikke sove de er sikkert, men vil heller gi seg enn å bli rier sant? husker ikek så godt hvordan de gikk for seg sist. men dette er ikke noe godt i de hele tatt.. magen er hard nesten hele tiden. uggen i magen i går litt i dag. tisset 15 ganger i går natt. nå er de masse kynner, vondt i korsryggen, halter pga bekkenløsning. hehe nei måtte bare grine litt, om noen vet svar, orker eller vil svare er jeg veldig takknemlig takk
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Har du prøvd å ta deg en varm dusj for å sjå om det gir seg? Har hørt det kan hjelpe
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2011 takk tror jeg må prøve de.. begynner bli ganske vondt i ryggen
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Off, det er ikkje nåkke særlig. Får håpe dusjen hjelper! Viss ikkje, og dei blir verre eller regelmessige ville eg kontakta føden. Då kan det være rier du har. Lykke til!
lykkesky Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Høres akkurat ut som meg! 38+2 på vei, men har ingen tro på at det kommer til å skje noe de nærmeste dagene. Gikk maaaaange uker med mensmurringer, konstante kynnere (de var ikke vonde, men ubehagelige og i lengden slitsomme) før jeg fødte 3 dager over termin forrige gang. Jeg er ingen lege eller jordmor, men jeg ville ikke vært veldig bekymret for at du skal begynne å føde med det første.. Selv går jeg i et evig håp om at det snart skal utvikles til ordentlige rier, er driiiit-lei av å gå gravid med bekkenløsning og alle andre plager.. Jeg finner sengen nå, ikke at jeg har stor tro på mye søvn, da magen er steinhard og jenta i magen liker å holde meg våken på natterstid;). Hehe
lykkesky Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Men må selvfølgelig si meg enig med andre over om at du må kontakte føden om det ikke gir seg og de blir vonde... !! Lykke til!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2011 takk søte dere. daffer inn i dusjen nå.. selvom jeg er suuuper trøtt,,, men ennå ikke så mye bedre.. litt nummen i bena.. sikkert litt frykt også men tusen takk. og lykke til.. barna kommer vel når de vil selv tenker jeg., gikk 8 dager over sist ( 2 år og 21 dager siden forrige fødsel ..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå