ønsker2 Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Var mest aktiv her inne da jeg gikk gravid, så føler meg tryggest på å legge det ut her. Kanksje noen av dere kjenner meg igjen :-) Er uggen og kvalm, og får positive EL tester (vet at det kan bety at jeg bare har EL også), det skremmer meg. Jeg skal kjøpe en test i morgen for å sjekke, men bare tanken på en positiv test så tidlig er skummelt =( Orker ikke å forklare hvorfor dette er så skremmende for meg, men det jeg kan si er at det å ha to tette + ei på 5 år, er jeg ikke klar for. Jeg er usikker på om kondomen har holdt eller ikke. Og vi har (flaut) hatt sex i søvne før vi har våknet ordentlig og tatt på kondom. Jeg er så redd
Bolla med 2 små <3 Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Ta en test i morgen, og inntil du vet om du er gravid eller ikke, ta det med ro! Det går nok fint. Lykke til !
Billie Jean Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Positiv EL-test er ikke positiv graviditetstest. Ta en test, og kryss fingrene for at den er negativ... Hvis den er positiv har du heldigvis et helt svangerskap å blir klar for denne (i utgangspunktet uønskede) forandringen i livet ditt (hvis du fullfører svangerskapet). Ønsker deg lykke til, dette går nok bra:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå