Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid igjen =( (fikk en datter i mars)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var mest aktiv her inne da jeg gikk gravid, så føler meg tryggest på å legge det ut her. Kanksje noen av dere kjenner meg igjen :-)

Er uggen og kvalm, og får positive EL tester (vet at det kan bety at jeg bare har EL også), det skremmer meg. Jeg skal kjøpe en test i morgen for å sjekke, men bare tanken på en positiv test så tidlig er skummelt =(

Orker ikke å forklare hvorfor dette er så skremmende for meg, men det jeg kan si er at det å ha to tette + ei på 5 år, er jeg ikke klar for.

Jeg er usikker på om kondomen har holdt eller ikke. Og vi har (flaut) hatt sex i søvne før vi har våknet ordentlig og tatt på kondom.

Jeg er så redd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test i morgen, og inntil du vet om du er gravid eller ikke, ta det med ro! :) Det går nok fint. Lykke til !

Skrevet

Positiv EL-test er ikke positiv graviditetstest. Ta en test, og kryss fingrene for at den er negativ...

Hvis den er positiv har du heldigvis et helt svangerskap å blir klar for denne (i utgangspunktet uønskede) forandringen i livet ditt (hvis du fullfører svangerskapet). Ønsker deg lykke til, dette går nok bra:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...