Gå til innhold

Hvor mange dager igjen torsdag 28. juli??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har TERMIN i dag. Nå kan du komme ut lille venn ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 timer ;)

Håper du oxo får sett nurket iløpet av dagen =)

Skrevet

ååå en dag igen her.. men kan godt komme nååååå :=)

Skrevet

åh, så heldig dere er! :)

Jeg har nettopp flyttet inn her, og har 86 dager igjen! Men tiden flyyr, og om ikke lenge er det jeg som bare har noen få dager eller timer igjen.. ;)

Lykke til dere! :)

Skrevet

9 dager her, så gjekk akkurat inn i veke 40.

Vesleguten er hjerteleg velkommen! <3 :)

Skrevet

9 dager her også :)

Kjempeklar til å få lillegutt i armene. Han lurte meg godt natt til i går, men han ombestente seg den lille rakkeren hehehe.

Skrevet

Har 3 dager igjen men havnet på sykehuset i natt med rier og 3 cm åpning;) men dro hjem for dette kan ta noen timer også ville jeg sove litt i senga mi.. Men krysser fingre for at lillegutt vil ut iløpet av dagen.. Har rier ennå og fy så vondt det gjør..

Masse lykke til alle sammen;)

Skrevet

1 dag over termin. Nå skal jeg snart gå på fjellet, det må jo slå trappetrening! Hadde kynnere i hele går, og kjente kynnere hver gang jeg våknet i natt. Det var sånn fødselen startet sist, men da fortsatte kynnerne morgenen etter, men nå har det dessverre roet seg:( Igjen!

Det sies at nummer 3 er en luring, men her er det nummer 2 som lurer... Kom ut lille gull!! Jeg vil se hvordan du ser ut:)

Skrevet

Ingen dager igjen - for termin var igår! Så her er det visst bare å fortsette den påbegynte neste li ga med minus foran... ;)

De to barna jeg har fra før, ble begge født noen dager før termindato, så dette blir en litt ny erfaring. Hm..

Skrevet

3 dager..

Skrevet

:)

Lykke til alle sammen! :))

Skrevet

12 dager igjen, og klarer nesten ikke å vente! :D

Skrevet

5 dager igjen, men føler at han kan komme når som helst nå. Har mensverk hele tiden, i ryggen og livmor"bunn" og uregelmessige maserier som jeg ikke vet om det er noen effekt av..+ kynnere og litt vondt på innsidene av lårene.

Tar nok en tlf til sykehuset i kveld hvis det ikke gir seg, kanskje kan få en kontroll? Føler at dette tar på kreftene veldig.

Skrevet

Idag er det akkurat 7 dager igjen til termin <3

Lurer veldig på når lillegutt velger å komme, ettersom jeg ikke har kjent den minste antydning til noe enda :/

Vil så gjerne se han NÅ! :) Masse lykke til alle sammen :)

Skrevet

4 dager på overtid.

Og mistenker at Knøttet kommer som et skudd...:-S Noe som kan bli litt stressende, da jeg har en drøy times kjørevei til sykehuset.

Var på kontroll i går. Hodet er helt festet og alt ok ellers. Har ny time på mandag. Hvis det ikke er skjedd noe til da ringer fastlegen og bestiller igangsetting, antakelig tirsdag eller onsdag.

Blir det julibarn eller augustbarn, tro? :-)

Skrevet

Må legge til at jeg er nærmere mens-termin enn UL-termin nå.

UL-termin var 24/7, mens-termin er 30/7. Heller mot det sistnevnte, gitt! :-)

Skrevet

Menstermin for uker siden, ul termin for 3 dager siden. Men arrvev i livmorhals, så den vil ikke åpne seg mer enn 1 cm :( Venter på at legene skal synes det er på tide å ta ut babyen. Litt deppa over alt dette

Skrevet

Jeg har også termin i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men ser ikke ut som ho vil ut i dag heller! Er lei nå....

Skrevet

Her er også terminen idag og her er ting på gang!! Er innlagt på sykehuset nå og ble gitt den første igangsettingstabletten for 2,5 timer siden. 1/2 timer etter jeg fikk tabletten begynte riene med 10 min mellomrom og varte i 45-60 sek. Holdt på med de i 45 min men når jeg gikk på do og fikk på ctg for å måle de forsvant de selvfølgelig igjen!!! Så nå ligger jeg bare her å venter på at de skal ta seg opp igjen. Var litt sjokk å kjenne på riene igjen, fikk aha opplevelse; Å ja, d var sånn d føltes ut ja!! :P Får håpe ho er her i løpet av ettermiddagen/kvelden/natta. Krysser fingrene! :)

Skrevet

Lykke til :D

Her er det 30 dager igjen:)

Skrevet

6 dager:) Og kjempeutålmodig!!!! Prøvde meg på en spasertur i går kveld (på tross av sterk bekkenløsning), og etterpå en runde i sengehalmen;))) Men resulterte bare i sterke kynnere frem til kl 5 i morges. No e alt tilbake til det vanlige:( Kjenner eg e veldig klar for å føde.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...