Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere som har erfaring med denne bæreselen- hvor lenge kan baby sitte i den om gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den støtt og stadig når jeg er ute og reiser med lille nurket, og er meget fornøyd med den. Tror ikke dem har så mye av skade å sitte i en slik bæreselle over lengre tid.

Den første turen jeg brukte den, da var nurket bare 2,5mnd gammel, og da satt han i bæreselen totalt ca 6t på ventetid under hele flyreisen vår.

Skrevet

Takk takk:) er veldig fornøyd med mitt nye innkjøp, selv om frøkna fremdeles liker best å henge fremover i baby Bjørn selen- så vi må nok øve litt hver dag :)

Gjest Madolyn
Skrevet

Ja, kan tenke meg hun syns det er stas å se alt hva du driver med :D Men det er, som du veit, mye bedre for kroppen hennes med ergo baby carrier; der fordeler vekta seg jevnt og fint over både rumpe/skritt og beina helt ut til knærne, i motsetning til babybjørnen hvor de rett og slett bare henger i en tjukk truse og belaster den myke korsryggen sin.

Skrevet

Ja synes den er fin, og hun virker lettere å bære og vingler ikke så mye. Men synes hun må "skreve" veldig med bena... Men det er vel bare uvant:)

Gjest Madolyn
Skrevet

Jeg syns også at Lille Muffin her må skreve mye når jeg bruker Angelpack'en min. Men jo lengre og større han blir, jo bedre blir det :) Og jeg merker jo at vekta hans er jevnt fordelt over rygg, rumpe og lår så så lenge han sitter/sover godt så er jeg fornøyd :)

Skrevet

Det kommer seg nok etterhvert når hun endelig blir vant med det :) Som sagt så trives nurket mitt kjempe godt i ergo baby carrier.

Skrevet

de kan sitte i den så lenge de vil. Jeg bruker den til fjellturer, små turer, flyplasser etc, den er bare kjempegod :) Klarer til og med å bære lillemann som er en ganske stor 9 mnd gammel kar, på magen uten at det gjør ondt i nakke/rygg.

Skrevet

Samma her, sist gang jeg brukte den var for 1mnd siden da veide lille nurket 9,8 kg og strekt seg hele 74 cm, og det gikk strålendes. Merket heller ingen smerte i kroppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...