Gå til innhold

Noen som har opplevd brun utflod når man nærmer seg 2 tri?

Anbefalte innlegg

Har hatt brun utflod i 2 dager no, er livredd for å miste!!!!. Mistet i uke 12 i mars når man tror at man er trygg og no er eg 11+5 og så skjer dette:(.

Bør eg bekymre meg?

Var hos legen i dag og hun sa det kunne være gammel blod oppi der, hmmm men fikk ihvertfall ultralyd og turde ikke å se på skjermen. Men så ler legen og sier oi her er en kjempe aktiv liten baby:). Tårene mine bare trillte, den var så vakker!!! :). Men jeg føler meg ikke trygg enda for når jeg mistet sist i uke 12 så var jeg på ultralyd bare 2 dager før og da så vi også ett levende barn så jeg er livredd!!!.

Er også dårlig i magen, kjenner utrolig mye murring så har vært sengeliggende og har tenkt å bli der noen dager og får håpe det går bra.

Noen som har opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

Tror du kan senke skuldrene og slappe av når du har sett ein aktiv liten krabat inni der!!!:) har du i tilleg gravide symptom e d endå bedre:):)

Eg mistet sjøl i uke 14,d begynte med brun utflod. MEN då hadde eg absolutt ingen symptom på graviditet.. De forsvant brått lenge før!! Embryoet hadde sannsynligvis vert død flere uker før den brune utfloden kom!!

Dette går nok strålende skal du se!! Har tidligere gått igjennom et svangerskap m blødninger heile veien og alt gikk bra!!!!:)

Slapp av og nyt tanken på den lille aktive krabaten:)

Go klem

Jeg er 11+3 idag, og har hatt brun utflod noen dager. Det er andre omgang med brun utfod, ble veldig nervøs forrige gang, men var på ultralyd og så mine to sprelle:-) Sp brun utflod behøver ikke bety noe. Hvis du har vært på ul og sett liv: Slapp av! Det hjelper ikke å bekymre seg unødig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...