Gå til innhold

Trenger noen, litt innestengt.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal prøve å korte alt ned men vertfall.

Jeg tok ut min hormonspiral i Feburar ca. fordi jeg hadde en del komplikasjoner med den. Men det var fantastisk fordi jeg ikke fikk mensen. Men alt andre med smerten gjor at jeg tok den ut. Jeg begynte umiddelbart på cerazette minipiller. Sluttet med disse i mai ca. Fordi jeg tenkte at min kropp skulle få være litt fri for dette prevansjonsgreiene. Å komme inn i en normal syklus. Jeg fikk mensen 16. mai, 12. juni, 16. juli. Så syklusen min har egentlig vært utrolig ustabil. Nå som jeg har fortalt dette.

Så har jeg nå hatt utrolig med kvalme. Var også på en fest der jeg fikk en intenssmerte av alkohol i livmoren. Jeg har hver dag fått stikninger ned låret og i livmoren. Å kvalme hver dag. Jeg har fått ut noen melkeskvetter fra puppene. Men jeg fikk jo en jente i 2009. Men sluttet å amme det første halv året hennes.

Jeg føler meg rett å slett gravid. Men testen sier nei. Men kanskje jeg har testet meg fortidlig siden disse mensdatoene er i hultertilbulter.

Jeg slimer en god del også.

Jeg vet ikke helt nå jeg kan vente mensen heller. Off litt kjipt dette. Vi har jo hatt ubeskyttet sex. å tenkt det som skjer det skjer. Men så er jobben også ny. Bare vært der i 3 mnd. Så har jeg en samvittighet som er nesten utholdelig. Jeg får vondt samvittighet for alt omtrent. Jeg ønsker å gjøre alle glade å heller drite i meg.. Har så lyst at dette skal være en glede! Men er veldig slik at jeg ikke tørr å ta mer tester for jeg ønsker ikke å vite det.. Håper det er noen der ute som har noen råd å gi meg eller bare si noe. Off slitsomt å holde dette bare for meg og maen.

Føler egentlig bare å fortelle det til noen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143432467-trenger-noen-litt-innestengt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kn vel ta en test igjen om mensen ikke kommer rundt 16. august? Da burde den slå ut positiv om du er gravid.

Hvis testene nå sier nei, å du har tatt flere. Så kan du nok stole på dem. Men mye tanker rundt dette, som det virker som du har, kan nok gi deg symptomer på graviditet. Det kan også gjøre at syklusen din blir ustabil.

Slapp av, å ta en ny test om mensen ikke dukker opp til 16. august.

Er nok veldig fornuftig det du sier. Godt å høre andres mening og tolkning. :) Takk for det. Ja får være tålmodig og vente. Syns det er dumt jeg er redd for å være gravid grunnet jobben. SKulle ønske jeg heller kunne gledet meg til å ta en graviditetstest...

Kan ikke si noe om det er slik eller slik ift gravid eller ikke, men...

Ikke ha dårlig samvittighet overfor jobben!! Barn skapes og nå er det jo slik at det er oss kvinner som må bære dem frem og føder. Dette vet alle sjefer også! Uansett når man får barn så vil det være en eller måte det "ikke passer" på.

Høres ut som om du er en typisk ja-person - de får ofte dårlig samvittighet for alt mulig, enten det er reellt eller ikke :) Lær deg å gi litt slipp!

En venninne av meg var over to måneder på vei igjen da hun kom tilbake til jobben etter første svangerskap - det gikk jo bra det også :) Og hun hadde jobbet der under et år før hun gikk ut i første permisjon ;) Før du evt skal ut i permisjon så har du jo kommet godt inn i jobben og slipper ny opplæring når du kommer tilbake. Det går så bra, så! :)

Har forstått at det er enkelte som graviditetstestene slår ut sent på, så hold ut spenningen litt til. Etter ikm kan du evt ta blodprøver hos legen om det fremdeles ikke slår ut?

Lykke til :)

Du sier noe der ja, kommer vell egentlig aldri til å passe å få barn på.. alltid ett eller annet.

hehe ja er en ja person. Prøve å gi slipp, men det ligger nok i familien min.

Ja er greit at jeg slipper å få ny opplæring osv.. Får jeg får jo gått ut prøvetiden min også før evt permisjon. Men jeg er skikkelig svak for sjefen min. Hun er en knall god sjef å det er en anne som også er gravid på jobb som hele tiden er sykemeldt. Så får vondt samvittighet der også. Off skikkelig slitsomt med så mye dårlig samvittighet.

Jeg har bare tatt en test. Å den var klar og tydelig negativ. En Clearblue.

Tenkte jeg kanskje skulle ta en time hos gyn. for det er skikkelig med smerter i livmorå.. ligger å vrir meg flere ganger til dagen.. å så stråler det ned låret. Men kanskje jeg føler jeg kjenner de samme tegnene som sist graviditet. Innbilning kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...