Gå til innhold

Vaske gulv flere ganger i uka???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vasker ale gulv 2ggr i uken. (Fredag og Mandag)

Ikke at vi har det så skittent egentlig. Men med to små barn som elsker sandkassen, og en mor som liker å gå barbeint uten å få smuler og sand under beina, så blir det slik;)

Fredagen er det helgevasken, og på mandagen vasker jeg etter helgen igjen;p Det merkes på gulvet når ungene er hjemme hele dagen! De andre dagene i uken støvsuger eller tørrmopper jeg.

Skal nevnes at jeg er hjemmeværende da, så husvask,klesvask og alt annet er "jobben min" ;)

Huff blir sliten av tanken!

Vasker hovedsaklig en gang i uka, ser at badet nok kunne trengt et par, føler det lettere blir skittent der.

Nå har jeg en leilighet over to etasjer, men bruker fort noen timer ja på å vaske alt som skal vaskes.

Som jeg skreiv i det andre innlegget, har jeg en mann som vil ha det ekstremt rent og ryddig og derfor vasker OFTE. Siden han vasker såpass ofte, er det jo aldri skittent, så det tar max en time å vaske alle gulv. Men da er det jo ryddig på forhånd da, med små barn og tusen duppeditter tar det jo ofte lengre tid å rydde enn å vaske:)

Men jeg må si at jeg reagerte litt på de som sier at de støvsuger en gang i uka, og vasker annenhver....det må da bli mye støv og smuler rundt omkring da??

Jeg ligger nok personlig på en mellomting mellom dette jeg da:)

Annonse

Jeg har en mopp stående. Ikke sånn Gif tørrmopp, men en god gammeldags med hvit busk;) Den koster jeg gulvet med daglig, noen ganger 2-3 ganger pr. dag. Om ungene søler så vasker jeg der det er sølt, ikke alle gulvene i leiligheten, hehe...

Vasker gulvene skikkelig ca 2-3 ganger i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...