mammatil4ioktober :) Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Eg har født 2 av 3 ungar i Haugesund. Kjempe fornøgd!!! :D
playground princess Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Fødte der for 3 år siden, og skal straks føde der igjen. (veldig snart håper jeg )
playground princess Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Veldig forbedring på 3 år Lykke til når det er din tur!
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Fødte der i september 2010 og er veeeldig fornøyd!!! Fekk ligge på fødestua i 11timer etter fødsel, så det var vel litt luksus!:-) Svikta litt når eg blei flytta på barsel synst eg, savna å bli vist litt meir med senga, klokka, kor der var div ting til meg/baby. Men det er selve fødselopplevelsen å timene etterpå som sitter igjen hos meg, å da var det bare velstand!! Kjempe kjekke folk og god oppfølging!!:-) Men når eg forhåpetligvis ska ha nr2 ein gong komme eg nok til å spør å "forlanga" litt meir enn eg gjore, viss det blir "likt" då..;p Håpe du får en like fin opplevelse som meg!!:-) Masse lykke til!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå