Gå til innhold

Hva tenker du om en kvinne/mann med mange barn(ulike foreldre)?

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 barn med en og samme mann, som jeg var gift med. Ekteskapet røk på grunn av utroskap og vold fra hans side - begge deler kom plutselig etter mange års samliv. Så hvis jeg som ikke en gang er 30 år skal ha meg en ny mann, blir det 2 forskjellige fedre til mine barn. Det er også stor sannsynlighet for at den nye mannen adopterer de jeg har fra før, så på papiret kommer de sikkert til å ha samme far.

Har ei venninne som har 4 barn med 3 forskjellige. Første forhold røk da hun havnet på krisesenteret, uplanlagt gravid og mishandlet. Hun var da 19 år gammel. Da hun ble 25 giftet hun seg med det hun trodde var mannen i hennes liv. De fikk 2 barn sammen, og så ble hun enke (kreft). Da var hun kun 31 år gammel, og man er da enda ung og vil gjerne finne noen å dele livet med. Så møtte hun mannen som hun nå er gift med, og de fikk en baby nettopp, hun er 38 år. Ser verken noe forkastelig eller dumt ved denne damen, som har høyere utdanning, høy stilling med god lønn, er god mor for samtlige av barna, flink i huset og sosial.

Fortsetter under...

Kommer an på historien. En veldig god venninne av meg har tre med tre og hun er ikke noen løstøs!

Mens ei anna jeg kjenner har det og på henne virker det som hun bare MÅ ha baby med alle kjærester hun har.

Vet om en fyr som har 4 barn med 3 damer og han er ikke fremmed for å få et barn til med sin 17 år yngre kjæreste. Han synes jeg er en idiot, for han følger ikke barna sine opp på noen som helst måte.

Barn nr. 1 = resultat av voldtekt.. (men da jeg er imot abort valgte jeg å føde gulljenta mi likevel)

Barn nr 2 og 3. Født innenfor ekteskap med en mann jeg er svært glad i. Jeg lovet å elske og ære han til døden skiller ad.. Desverre kom døden så aldeles for tidlig.

Barn nr 4 og 5 Også født innenfor ekteskapet. Med en mann jeg fremdeles er gift med.

Ser ikke på meg selv som noe annet enn en fornuftig kvinne som har vært særdeles uheldig, men som samtidig har vært heldig som har klart å komme meg vidre i livet på tross av all smerte og sorg. Jeg er meget glad i alle mine barn.

Vi er 3 søsken med 3 ulike fedre. :(

Ja mamma har vel gjort en del feil, men.. Det har jeg også..

Ble sammen med en mann som virket veldig shy og snill lenge, før det etterhvert plutselig ble et helvette, og ja jeg har et barn med han. Og vi måtte rømme fra han. Nå er eg gravid med ny mann, og han er verdens snilleste. Heldigvis.

Men , sukk.. Fint å vite hva dere "damer" tenker da.. Flott

Jeg konstaterer at enhver familiekonstellasjon er et resultat av individuelle historier. De få familiekonstellasjonene jeg kjenner til hvor det er mange fedre/mødre til ungeflokken (og dette er kun tre familier) er to av dem ressurssvake familier. Jeg har dermed utviklet noen litt mindre pene fordommer mot denne formen for familekonstellasjoner, men jeg forsøker å holde fordommene i sjakk.

Nei, føler meg ikke spesielt truffet. Jeg har to barn med samme mann, og jeg behersker elementær, skriftlig norsk :)

Men, i motsetning til deg, så føler jeg ikke behov for å stemple medmennesker som "trasj" (fantastisk!!!) bare fordi de har barn med flere mødre/fedre.

Annonse

Mamman til bestevenninna mi fikk to sønner med sin første ektemann. han holdt på å ta livet av de under ekteskapet og hun måtte ta med seg barna og flykte for livet. møtte en annen mann, de var sammen en god stund og hun fikk min venninne sammen med han. mange år var de sammen. men så fant han seg en annen dame og forlot dem. Hun fant seg da en annen mann etter en stund som ikke hadde barn, og valgte da å få et barn til sammen med han =)

Jeg synes ikke det er så

"trash" jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...