Gå til innhold

plutselig ingen symptomer...hjelp...

Anbefalte innlegg

Endelig etter fire års prøving fikk jeg positiv test :)

Er i dag 4+5 .

om mandag og halve tirsdag så følte jeg meg veldig uvel/kvalm, hadde stikninger i magen og veldig ømme pupper, fikk svar på hcg prøven fra da jeg var 4+0 som var på 793...alt i alt var veldig lykkelig og følte meg veldig gravid. Men i dag, null symptomer. ikke uvel, ikke noe sørlig ømme pupper, ikke noe stikninger, ingenting what so ever.

og da kommer selvfølgelig bekymringen, går det virkelig å gå fra å ha "masse" symptomer til ingeting og likevel fortsatt være gravid?

Hilsen bekymret

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143432282-plutselig-ingen-symptomerhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg har det akkurat likt deg. Er ca 6 uker på vei, tok test for 1,5 uke siden. På det tidspunktet hadde jeg stikkinger i magen og var ekstremt trøtt, og gikk på do hele tiden...så gikk det noen dager så merket jeg stikkinger i puppene, men nå er det borte. Hadde også tendenser til kvalme helt i begynnelsen, men den er så godt som borte akkurat nå....

Det er tydeligvis flere som har det slik, men jeg kan ikke for det; jeg blir veldig bekymret. Men sambo sier jeg var slik i mitt forrige svangerskap også (har en sønn på 10 mnd)...og når jeg tenker tilbake så stemmer det...prøver å slå meg til ro med det jeg :-)

Gratulerer så mye med pos. test!! :D

Jeg er i uke 10, og her varierer det veldig! Noen dager veldig ømme pupper, andre dager ikke. Noen dager stikker det litt, andre dager ikke. Kvalm var jeg i et par uker bare, uke 5 og 6.

Forrige gang var jeg også bare kvalm et par-tre uker.

Har dager da jeg absolutt ikke føler meg gravid ja, faktisk de fleste dager! SKal på UL i uke 13, håper jeg får se at alt er bra da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...