Sjakai Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Hvor blir det av ømme pupper, kvalme, hodepine og alt som hører med? Føler meg ikke så veldig gravid akkurat, håper egentlig symptomene skal melde seg kraftig snart, så jeg slipper å være så bekymret. Tok testen for litt over 1 uke siden, var bare "tilfeldig" at jeg tok den ettersom jeg overhodet ikke hadde regnet med å være gravid nå. På det tidspunktet var jeg ekstremt trøtt og kjente tendenser til stikkinger i underlivet...kjenner fremdeles litt til denne stikkingen, men føler det har avtatt litt....er fremdeles ekstremt trøtt da.... Er livredd for å miste, håper spiren har det bra der inne!!!!
Sjakai Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2011 kan legge til at jeg er ca 6 uker på vei :-)
2 tette og 1 badehette Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Er to uker mindre på vei enn deg, men trodde også at jeg skulle ha mer symptomer.. Med de to andre hadde jeg mange symptomer... Hvordan var det med deg i de forrige sv.skapene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå