Gå til innhold

En kjole med mye svart i, kan det brukes i bryllup?

Anbefalte innlegg

Hadde håpet å slippe å kjøpe ny kjole til et bryllup jeg skal i om 2 uker. Men eneste "brukbare" kjolen jeg har hjemme er en kjole med en del svart i, og den er ikke sånn veldig pyntelig kjole laget av silke/sateng, som mange bruker i bryllup, men en vanlig fin kjole.

Er så usikker...men har egentlig ikke råd til ny kjole nå.

Fortsetter under...

Du blir sikkert kjempefin i den :) Har aldri hørt om at man ikke kan ha svart på seg i bryllup iallefall, trodde det var hvitt som var synderen!? ;)

Pynt deg litt ekstra på håret med en blomst f.eks hvis du ikke syns du selv blir så pynta i den. Tilbehør kan ofte gjøre et helt antrekk :)

Annonse

det spørs hvor stivt bryllup det er. men jeg hadde gått i den kjolen. men brukt litt tid på å sette opp håret og gjerne hatt et fint sjal til. det viktigeste er vel at du kommer med godt humør. :) var nylig i samme situasjon, kjøpte kjole på veromoda til 200,- siden magen hadde vokst ut av den jeg skulle ha på. Gadd ikke bruke masse penger på en kjole i str. 40 når jeg utenom svangerskapet bruker 36. siden jeg da hadde vært på kjolejakt i en del butikker så jeg fort i bryllupet at 5 andre hadde kjoler i samme pris klasse ;) så lenge kjolen er kledelig og du føler deg fin så går du sånn :)) KOS deg :)

Ja, jeg tror du trygt kan bruke den. Jeg har vært i en del bryllup i det siste, og jeg må si at jeg er mildt sagt sjokkert over hva folk finner på å ta på seg. Det er ikke snakk om å pynte seg lenger iallfall. Så du blir sikkert veldig flott i din kjole :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...