Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker CB fertilitetsmonitor og fikk MAX for første gang denne perioden. Fikk MAX på dag 15 og dag 16, altså 17. og 18. juli. Hadde samleie 3 dager før EL og på dag 15, så ble jo veldig spent nå da :) I forrigårs kveld så fikk jeg intens sviing og kløe i underlivet, og det hovnet opp som bare det. Kom inn til lege dagen etter og det viste seg at jeg hadde fått kraftig soppinfeksjon. Har idag merket mye bedring, men til min store forskrekkelse så fikk jeg plutselig lyyyserosa utflod på papiret i ettermiddag. Hva kan dette bety??

Jeg forventer TR om ca. 4 dager, så hvorfor rosa utflod nå? Flere som har opplevd dette og har noen erfaringer å dele med ei uerfaring ung dame? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, kan det være festeblødning tro? Spennende....

Jeg hadde ingen festeblødning, men fikk stikkende smerter og litt pms når egget festet seg.

Håper vi ser deg over i 1. trimester snart og riktig terminklubb.

Skrevet

Jeg har det AKKURAT som deg. Har testet negativ enn så lenge men håper på en spire:) har du noen andre tegn?

Skrevet

Jeg lurer jo fælt på om dette er en såkalt festeblødning.... Har aldri vært gravid tidligere, så derfor har jeg ingen anelse :) Kjenner godt at det stikker på den ene siden, men slike stikkinger har jeg opplevd før uten å ha vært gravid. Jeg har vært utrolig grinete idag! Så etter humøret å bedømme så burde jo egentlig mensen vært på plass alleredet nå. Hehe.. Bortsett fra det så har jeg unormale ømme pupper (men de har vært ømme konstant helt siden EL). Eneste forskjellen jeg kan merke med puppene nå, som jeg aldri har opplevd tidligere, er at de føles tyngre og det er utrolig ømt på øversiden av puppene, ikke på sidene og ikke under, men over.... det syns jeg er rart! Jeg føler meg litt tummelumsk idag, men regner jo med at dette bare er et tegn på at mensen nærmer seg :)

Skrevet

Trilletrill: Når hadde du EL? Har du merket noen andre symptomer?

Skrevet

EL var 16/17 denne mnd. Har nå begynt å ta i bruk ladycomben min for å få en oversikt over mensen og dager jeg kan bli gravid! Jeg kjenner det veldig med strekkinger og murringer i nedre del av magen og ryggen som kommer og går. Puppene har svulmet opp noe men dette kan jo bare være pms. Tror iallfall at murringene i magen er betraktelig annerledes enn vanlig da de vanligvis er ganske ille dagen før blør ingen kommer. Nå har de vært moderate og kommet og gått i noen dager uten noe tegn til mens. Det eneste er dette lille rosa slimete Spottingen som kommer noen ganger. Minner meg om slimproppen sist, bare betraktelig mindre. Tester du deg nå eller venter du?

Skrevet

Åja, så du ligger jo ganske likt i løypa som jeg gjør du da :) Spennende! Jeg tester ikke ennå, tror jeg venter til neste uke eventuelt, om TR velger å utebli... Det at puppene svulmer opp, trenger det bare å være et tegn på at mensen dukker opp? Hvor lenge at du merket dette med puppene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...