Gå til innhold

Århundrets idiot! Har sikkert ikke skamvett til å skjønne hva intervjueren forsøker å få frem.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hææ.. Han var snål!

Skulle nesen tru han hadde et enormt behov for å fremheve seg selv som autoritetsperson. Og det er han jo ikke. Han virker høy på pæra...

Annonse

Helt ærlig, så forstår jeg ikke hva du mener HI.

Hva ville du gjort om du hadde et kamera, var nær, og har vært i noe lignende tidligere? Hva gjør journalister daglig?

Må han der også forklare seg i hvorfor han reagerte som han gjorde der og da? Som "fergemannen", AUF-lederen, politimannen som er død, de som overlevde Utøya? Hva er det med folk?????

Her inne er jo fader meg ALT galt, samme hva faen en gjør. Herlighet.....

Tenk over at mange av dere skulle hatt mer(MYE mer) livserfaring generelt, før dere uttaler dere om slike ting. Det er så forbanna lett å sitte i ettertid å si hva fasiten kunne vært.

Flere måter å se dette på da skjønner jeg. Jeg tenkte at denne INTERVJUEREN ikke kunne være helt god....hun stiller han nesten til veggs. Jeg synes dette der ut som en modig mann som er interessert i å hjelpe.

Ser ikke helt hva denne mannen gjorde galt. At han filmet? At hain sa han var hjelpepersonell?

Jeg må faktisk innrømme at jeg ble litt paff over filmingen hans første gang jeg så og hørte det.. nettop pga at han sa til politi at han var redningsmannskap...

Men etter å ha sett dette intervjuet så syns jeg mannen virker ydmyk og forstår at han var litt rask med dette... Og han hjalp mennesker.. kan ikke diskutere i mot dette...

Slutt å kritisere og hetse folk.. Overskriften din er langt ute på viddene..

Jeg tror heller ikke denne intervjueren var ute etter å stille han til veggs.. ser heller for meg at han fikk muligheten til å forklare hvorfor han gjorde som han gjorde..og sa hva han gjorde..

Syns mannen var tøff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...