tinemor85 Skrevet 27. juli 2011 #1 Del Skrevet 27. juli 2011 etter mye vondt i magen kom jeg meg til legen i går.. hun var veldig forståelsefull!!! tok meg på alvor ,hørte etter foster lyden...leeeenge! siden jeg bare er 10 uker på vei,fikk høre den i 5 sekund før den var borte igjen er ikke så stor enda så... fikk meg et SJOKK når hun kjente på livmor.... har jo lest litt å det står at den er på str med en appelsin i uke 10... å jeg vet også at den er større med 2 mann...men HALLO den er 2 fingrer nedforbi navlen...... sist var jeg veldig liten hele tiden ,livmoren rakk vel opp til navlen i ca uke 20+ (?) ikke rart magen har komt:p hehe hvor stor blir jeg denne gangen da :/ har og hatt noe som minner om kynnerer en stund nå...men syns d var så rart for det var så høyt oppe på magen jeg kjente det,å så tidlig... fikk jo forklaringen på det da skal på ultralyd neste tirsdag,gleder meg!!! Kvalmen er byttet ut me kynnere å bekkenløsning...hærligt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143432086-javel-jap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roselilly Skrevet 27. juli 2011 #2 Del Skrevet 27. juli 2011 Må bare kommentere din siste setning... Jeg synes det er så herlig å lese disse tørrvittige, ironiske og galgenhumoristiske kommentarene som enkelte ganger kommer her! Får meg til å le - takk! :-) Resten av innlegget kan jeg egentlig ikke kommentere så mye siden jeg fremdeles venter på å bli gravid. Men godt å høre at legen tok deg på alvor! By the way - prøv å ta magnesium, det kan hjelpe på kynnerne! (Virker muskelavslappende og krampeløsende). Prøv først med vanlig dagsdose, hvis det ikke bedres kan du prøve å øke dosen noen dager. Får du i deg for mye så vil kroppen skille det ut med å gi deg løs mage (kan derfor også hjelpe om du er treg i magen). Hjelper også mot urolige ben og kramper i leggene, og kan ta spenningshodepine også. Hilsen fra meg som håper på en spire i løpet av høsten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143432086-javel-jap/#findComment-143432193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roselilly Skrevet 27. juli 2011 #3 Del Skrevet 27. juli 2011 Må bare kommentere din siste setning... Jeg synes det er så herlig å lese disse tørrvittige, ironiske og galgenhumoristiske kommentarene som enkelte ganger kommer her! Får meg til å le - takk! :-) Resten av innlegget kan jeg egentlig ikke kommentere så mye siden jeg fremdeles venter på å bli gravid. Men godt å høre at legen tok deg på alvor! By the way - prøv å ta magnesium, det kan hjelpe på kynnerne! (Virker muskelavslappende og krampeløsende). Prøv først med vanlig dagsdose, hvis det ikke bedres kan du prøve å øke dosen noen dager. Får du i deg for mye så vil kroppen skille det ut med å gi deg løs mage (kan derfor også hjelpe om du er treg i magen). Hjelper også mot urolige ben og kramper i leggene, og kan ta spenningshodepine også. Hilsen fra meg som håper på en spire i løpet av høsten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143432086-javel-jap/#findComment-143432202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå