Gå til innhold

Anbefalte innlegg

etter mye vondt i magen kom jeg meg til legen i går..

hun var veldig forståelsefull!!! tok meg på alvor ,hørte etter foster lyden...leeeenge! siden jeg bare er 10 uker på vei,fikk høre den i 5 sekund før den var borte igjen :P er ikke så stor enda så...

:) fikk meg et SJOKK når hun kjente på livmor....

har jo lest litt å det står at den er på str med en appelsin i uke 10...

å jeg vet også at den er større med 2 mann...men HALLO :P den er 2 fingrer nedforbi navlen...... sist var jeg veldig liten hele tiden ,livmoren rakk vel opp til navlen i ca uke 20+ (?) ikke rart magen har komt:p hehe

hvor stor blir jeg denne gangen da :/ ;)

har og hatt noe som minner om kynnerer en stund nå...men syns d var så rart for det var så høyt oppe på magen jeg kjente det,å så tidlig...:P fikk jo forklaringen på det da :P

skal på ultralyd neste tirsdag,gleder meg!!! ;)

Kvalmen er byttet ut me kynnere å bekkenløsning...hærligt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143432086-javel-jap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare kommentere din siste setning... ;)

Jeg synes det er så herlig å lese disse tørrvittige, ironiske og galgenhumoristiske kommentarene som enkelte ganger kommer her! Får meg til å le - takk! :-)

Resten av innlegget kan jeg egentlig ikke kommentere så mye siden jeg fremdeles venter på å bli gravid. Men godt å høre at legen tok deg på alvor! :)

By the way - prøv å ta magnesium, det kan hjelpe på kynnerne! (Virker muskelavslappende og krampeløsende). Prøv først med vanlig dagsdose, hvis det ikke bedres kan du prøve å øke dosen noen dager. Får du i deg for mye så vil kroppen skille det ut med å gi deg løs mage (kan derfor også hjelpe om du er treg i magen). Hjelper også mot urolige ben og kramper i leggene, og kan ta spenningshodepine også.

Hilsen fra meg som håper på en spire i løpet av høsten :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143432086-javel-jap/#findComment-143432193
Del på andre sider

Må bare kommentere din siste setning... ;)

Jeg synes det er så herlig å lese disse tørrvittige, ironiske og galgenhumoristiske kommentarene som enkelte ganger kommer her! Får meg til å le - takk! :-)

Resten av innlegget kan jeg egentlig ikke kommentere så mye siden jeg fremdeles venter på å bli gravid. Men godt å høre at legen tok deg på alvor! :)

By the way - prøv å ta magnesium, det kan hjelpe på kynnerne! (Virker muskelavslappende og krampeløsende). Prøv først med vanlig dagsdose, hvis det ikke bedres kan du prøve å øke dosen noen dager. Får du i deg for mye så vil kroppen skille det ut med å gi deg løs mage (kan derfor også hjelpe om du er treg i magen). Hjelper også mot urolige ben og kramper i leggene, og kan ta spenningshodepine også.

Hilsen fra meg som håper på en spire i løpet av høsten :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143432086-javel-jap/#findComment-143432202
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...