Gå til innhold

Noen som vil dele erfaringer fra Haugesund sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde generelt en fin fødsel der, men syntest de ga for lite informasjon under og etter fødsel. Fikk f.eks en sprøyte rett etter fødsel som jeg fortsatt ikke vet hva var. Likte meg ikke på rommet etterpå pga en sykepleier som var uhøflig og sur. Valgte å flytte inn på sjukehotellet 3 timer etter fødsel

Jeg har ikke født der, men hører i utgangspunktet til det sykehuset når fødsel nærmer seg. (oktober). Jeg kommer ALDRI til å sette mine ben der igjen. Overlegen slengte utti seg så stygge å slemme kommentarer at det er ikke til å tro. (Blir fulgt opp med ultralyd der). Til og med en av jordmørdrene der anbefalte meg å reise til Stavanger å føde.

Ikke for å skremme, men vet det er mange som er misfornøyd med behandlingen på Haugesund.

Eg har ikkje født der men blei flyttet direkte ditt til fra stord sjukhus for barnet måtte på intensiven.der var dei fantastiske..MEN så blei me flytta ned på barsel og det var det heilt forferdelig..alle som jobbet der når eg var der var sure og lite behjelplige med ting..når eg drog i ringebjella på rommet så tok det ca 20 min til dei kom og spurdte kva det var..ikkje noko kjekt når eg nett hadde tatt katastrofe snitt og ikkje kom meg nokon vei..du må nesten greie deg heilt sjølv og du får sure korte svar når du lurer på noko...gamle ekle rom og så må du gå heilt til endes i gongen for å finne stelle rom og så heilt til andre enden for å finne dusj/wc til deg sjølv..der er det ikkje plass til å ta ungen med og dei vil helst ikkje passe den for deg..

uff,føler eg klager veldig på dei no,men sånn er min opplevelse der..det er sikkert nokon greie der men eg har ikkje møtt dei...

Lykke til:) det order seg nokk for deg og du får ein flott opplevelse ;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...