Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter! Som dere sikkert hr merket så er dette VELDIG spennende for meg, jeg er i himmelen siden jeg fant ut at jeg er gravid :). Dette er første man så jeg GLEDER MEG SOM BARE DET!

Dere som har vært gravide før, når begynner magen å vise seg :)?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Dette varierer så stort, første gang jeg var gravid, kom magen i uke 13, neste gang kom den i uke 21-22.. Så det kan ikke sies noe eksakt.

Ei venninne av meg fikk ikke noen gravidmage før hun var i uke 35, o da var hun plutserlig gedigen over natta..

Skrevet

Eg fikk magen sakte, såg ut som eg var opplåst fra uke 15-20 ca, så kom magen etterhver, når eg var 25 uker så hadde eg en fin gravid mage:) Føler eg fikk gravid mage litt seint, venta i en evighet på den, så satser på at den kommer tidligere denne gang :)

Skrevet

Forrige gang hadde jeg en søt liten mage i uke 14 :) fant et bilde.

Jeg er nå i uke 10, og har ikke antydning enda. Har 5 kg mer flesk nå enn forrige gang hehe....

Skrevet

Jeg er bare 9 uker på vei, men har vært nødt til å kjøpe meg mammabuske i dag. Er så oppblåst i magen, at vanelige buker er ubehagelige å ha på.

Magen er ikke hard, så dette er bare luft.

Men jaggu er bukse deilig å ha på :)

Skrevet

Med mine to første kom magen rundt uke 10-12. Jeg har alltid vært litt rund, men fikk fin kul på magen selvom:)

Skrevet

Wauw! Så kan hende jeg får mage om ikke lenge de?! Gleder meg...

Skrevet

Jeg er også inne i mitt første svangerskap, snart uke 9, og venter SPENT på magen min =)

Skrevet

Jeg må si at mangen mi ikke er svangerskapsmage, føler jeg. Den er ikke hard, men bløt.

Den er full av luft og er hoven, siden jeg ikke kommer meg på do.

Systemet har stoppa helt.

Så, denne magen skulle jeg gjerne ha vært foruten.

Skrevet

Uff, så ubehagelig :(

Jeg må leve på lactulose stort sett gjennom hele svangerskapet. Har lavt stoffskifte og rectocele fra forrige fødselv....

Det er ikke skadelig å ta som gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...