Gå til innhold

Vil du få din spådom på trykk i Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere som spår kjønn!

Jeg er journalist i bladet Gravid, og er selv gravid. Nå vil jeg skrive en uhøytidelig sak om alle de ulike måtene å angi kjønnet på barnet i magen, og trenger deres hjelp! Jeg ønsker å komme i kontakt med deg som gjør dette enten som jobb, hobby eller bare "på gøy", og håper å kunne presentere mange ulike metoder, alt fra tarot til matematiske utregninger og den gode gamle kaffegrutmetoden.

Vil du være med eller har du spørsmål, kontakt meg på mail [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter littpå enne, jeg!

Og kan samtidig oppgi fødselsdatoen min, hvis noen vil ta det på direkten her: 191078.

Skrevet

e e sååååååååååååå klrsyn

Skrevet

vart kappa av...men e fikk en unge

Skrevet

hei birgitte...

jeg kan godt prøve meg, men jeg maa nok tenke litt paa om jeg vil gaa ut med navn... saa jeg spaar deg som anonym pga dette...

jeg faar inn en saann "kvalme følelse", og dem følelsen betyr alltid at jeg har med noen som er gravid aa gjøre... jeg faar deg opp som veldig sprudlende, og at du er lykkelig for at du skal ha barn.

jeg ble litt usikker nar jeg spurte om du hadde barn, fikk jeg inn 1 barn, en gutt, men det jeg ble usikker paa, var om det var barnet i magen. jeg faar opp gutt naar jeg spør om kjønnet i magen ogsa...men føler at du ihvertfall skal ha 2 gutter i livet ditt! naar har du termin... faar inn et 11 tall.. kan vaere tallet paa mnd du skal føde, som da blir november, eller tallet paa datoen babyen kommer, eller hvor mange timer fødselen skal ta..

jeg ser deg for meg som en jente, du ser yngre ut enn du er, og har veldig ren hud. Jeg faar ogsaa inn et bilde av at du har rett tynt haar, uten fall, som er klippet til litt over skuldrene med sideskill... du er mørk, men ikke saann mørk at du har brune øyne... men mellomblond liksom...

jeg faar inn en som er død, som sier det er ingen vrede, ellr vonde følelser mot deg. du har ikke gjort noe galt, saa ikke klandre deg paa noe vis. Du gjorde alt du kunne, og din elskede har bedt meg dele denne forstaaelsen med deg.

faar ogsaa opp at du kanskje skjuler dine sanne følelser overfor et viktig tema... føler du deg sliten, deprimert, trett, sint eller irritabel.. dette er symptomer som oppstaar naar vi er uaerlige med oss selv. kanskje føler du aat du ikke har raad til aa vaere aerlig mot deg selv, og at du ikke har noen valg. Jeg ber deg ikke om aa konfrontere noen andre, eller gjøre radikale endringer i livet ditt, bare oppfordrer deg til aa innrømme dine følelser for deg selv.

jeg vil gjerne ha tilbakemelding!!!

Skrevet

ja, det var jeg som saa paa deg over her....

og nei.. jeg er ikke rakel marie...

tenkte bare aa fortelle litt om hvordan jeg spaar...

jeg samler meg, og konsentrerer meg om nick og fødselsdato, og saa faar jeg en følelse inni meg... ofte kjenner jeg sorg og skyldfølelse godt... vet ikke hvorfor, men det er kanskje noe jeg kan relatere meg til...

saa spør jeg spm de vil ha svar paa inni meg, eller høyt. Naar jeg faar svar før spm er ferdigstilt, vet jeg at det er rett...

jeg faar ogsaa ofte inn smerter.. hvis de har bekkenløsning eller noe...

jeg bruker ogsaa litt forskjellige kort til aa hjelpe meg, vanlig kortstokk, englekort og alvekort.. englekortene bruker jeg mest. kortene blir liksom brukt som en bekreftelse paa det jeg føler..

kontakt meg paa pm, hvis det er noe mer du lurer paa..

• 2 uker senere...
Skrevet

dytter jeg... saa kanskje du ser den :)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...