Gå til innhold

Arrene mine etter selvskading i tenårene blir bare tydeligere!

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir de det? Trodde de skulle blekne med årene jeg. Er over ti år siden jeg fikk disse arrene. Det begynner virkelig å bli skjemmende. Har kutt fra overarmen og helt ned til hånleddet. Ser jo skikkelig suicidal ut, er de arrene på håndleddene som syns best.

Fortsetter under...

Er du gravid nå? Jeg har merket at diverse hud "problemer" blir mer tydelige nå med alle hormonene. Arr hovner nesten opp og fremtrer mer. Satser på at det går tilbake igjen når hormonmengden avtar igjen.

Hei, dette vet jeg om også. Har en del arr rundt på kroppen, og de blir bare mer og mer tydligere med årene, de er enten kritthvite eller så er de nesten "blodsprengt" røde..

Eneste råd jeg kan gi, godta fortiden din, desto fortere du lærer å akseptere at de hører til din fortid, og vil vises i din fremtid, desto lettere blir det.

Det er vanskerlig å godta at man må gå med disse arrene resten av livet, om man ikke har masse penger og kan laser behandle de, men det er bedre å godta sin fortid, og akseptere at arrene er med oss videre i livet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...