Gå til innhold

fin trøst fra samboer om strekkmerker... eh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha.. mannfolk, de har ikke peiling på hva som lønner seg å si!

nei, strekkmerker blir du nok ikke kvitt kjære venn! velkommen i klubben. disse "kjærlighetsmerkene" blir nok værende, men de falmer etterhvert da, så de vises ikke så godt etter en stund!

ja han er utrolig han her , får sagt det meste, dette er ingenting :) hehe men tar det ikke så tungt :) har hørt at man helst ikke skal sole seg med "nye" strekkmerker da det kan dannes pigmenter og de blir mer synelig senere :) stemmer det ?

Er så glad jeg for at min mann sukker høylydt når han ser kroppen min, han klarer ikke holde fingrene unna. Jeg har noen kilo for mye, de er heldigvis fint fordelt over det hele og ingenting på magen, men jeg føler jeg ser forferdelig ut. Men han, han elsker hver cm av kroppen min og lar meg vite det hver dag.

Annonse

Så var det heller ikke det jeg sa, jeg sa jeg er glad min samboer lar meg vite det hver dag og at han aldri kommenterer feil på meg. Hva vil du jeg skal si om din da om det plaget deg så fælt det jeg skrev? At han uttalte seg klumsete? At han ikke tenkte over at det såret? At han er typisk mann? Hva?

nå var det en komisk overskrift, jeg synes det bare er morsomt når han ikke selv helt finner det riktige svaret

men det som var det virkelige temaet her var jo om hvordan det går ann å forminske merker senere..

ja han er typisk mann, ordentlig mann. som ikke bryr seg om hvordan jeg ser ut fordi kjæreligheten er viktigere besides, hvis du kommer igjennom et helt svangerskap altså 40 uker. har du flaks om du ikke får noen merker her og der :)

no hard feelings men jeg oppfattet din kommentar som mer skryt enn et hjelpende svar. kanskje jeg som oppfatter feil. :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...